آخرین فرایند تمدید قرارداد میلیچ با استقلال تشریح شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، تهران (پانا) - مدیر بین الملل باشگاه استقلال آخرین فرایند تمدید قرارداد هرویه میلیچ را تشریح کرد.

آخرین فرایند تمدید قرارداد میلیچ با استقلال تشریح شد

کاظم قیم، مدیر بین الملل باشگاه استقلال، در خصوص آخرین شرایط قرارداد میلیچ، به سایت رسمی این باشگاه گفت: میلیچ با حسن نیت وارد ایران شد و روز اول با بنده و آقای مددی، مدیر عامل محترم باشگاه جلسه ای را برگزار کرد. مذاکرات خوبی میان باشگاه استقلال و میلیچ اجرا شده است. میلیچ پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرده و قرار است آقای مددی این موضوع را با هیات مدیره در میان بگذارد و در آنجا پیشنهادات او بررسی می شود. اگر کار کمی طول کشیده است به دلیل حضور میلیچ در اواخر سال در ایران و البته تعدد امور باشگاه به همین دلیل بوده است. مطمئنا با شروع روزهای کاری در سال جدید، پاسخ باشگاه به او ارائه می شود. باشگاه تعامل خوبی با میلیچ دارد و مسئله ای نیست.

وی اضافه کرد: یک مبلغی هم قرار بود به میلیچ پرداخت شود ولی چون مبالغ ارزی باید به لحاظ قانونی از طریق بانک مرکزی انجام شود، این موضوع به لحاظ نامه های اداری و پیگیری های لازم، زمان بر است و مطمئنا به زودی مبلغی که قرار بوده به او داده شود، به او پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1539

به "آخرین فرایند تمدید قرارداد میلیچ با استقلال تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرایند تمدید قرارداد میلیچ با استقلال تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید