احتمال غیبت خدیرا در فینال کوپا ایتالیا

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، هافبک آلمانی تیم فوتبال یوونتوس نیز به فهرست بازیکنان مصدوم بانوی پیر اضافه شد و حتی ممکن است آخرین بازی فصل قهرمان سری A را از دست بدهد.

احتمال غیبت خدیرا در فینال کوپا ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، شرایط سامی خدیرا در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و او به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا ممکن است فرصت حضور در فینال کوپا ایتالیا را از دست بدهد.

هافبک پیشین رئال مادرید که تابستان سال گذشته به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست، در فصل جاری درگیر یکسری مصدومیت ها بوده که آخرین آنها او را از تمرینات روز گذشته (آدینه) بانوی پیر محروم کرد.

معاینات انجام شده روی پای خدیرا نشان می دهد که او از رباط پشت ساق پای چپ خود دچار پارگی درجه یک شده است، مصدومیتی که این بازیکن آلمانی را از دو بازی بعدی یوونتوس در سری A محروم می نماید و حضورش در بازی برابر میلان در فینال کوپا ایتالیا را نیز در هاله ای از ابهام قرار می دهد.

یوونتوس از بابت غیبت خدیرا در دو بازی بعدی خود در سری A نگرانی ندارد، چرا که قهرمانی اش در این رقابت ها قطعی شده است، اما بازی برابر روسونری در فینال جام حذفی جهت کسب دومین دوگانه متوالی، برای ماسیمیلیانو آلگری و شاگردانش اهمیت ویژه ای دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 556

به "احتمال غیبت خدیرا در فینال کوپا ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال غیبت خدیرا در فینال کوپا ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید