اخراج دیپلمات روس از بلغارستان؛ مسکو: تلافی می کنیم

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، دولت بلغارستان در ادامه فرایند تنش های اخیر کشورهای غربی با مسکو گفت که یک دیپلمات روس را عنصر نامطلوب خواند و از این کشور اخراج کرد.

اخراج دیپلمات روس از بلغارستان؛ مسکو: تلافی می کنیم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بلغارستان در اقدامی که واکنش وزارت خارجه روسیه را در پی داشت، از اخراج یک دیپلمات مسکو از بلغارستان اطلاع داد.

شبکه تی آر تی و اسپوتنیک روز پنجشنبه گزارش دادند، وزارت خارجه بلغارستان یک دیپلمات روسیه را عنصر نامطلوب گفت و از او خواست این کشور عضو اتحادیه اروپا را ترک کند.

وزارت خارجه روسیه بلافاصله بعد از رسانه ای شدن اخراج یک دیپلمات مسکو از بلغارستان، خطاب به این کشور اروپایی گفت، روسیه این اقدام را تلافی خواهد نمود.

اقدام بلغارستان در حالی صورت گرفته که در روزهای اخیر تنش ها میان آمریکا و بعضی کشورهای عضو اتحادیه اروپا با روسیه شدت یافته است.

به همین دلیل اخیرا جمهوری چک و بعضی دیگر از کشورهای اروپایی اقدام به اخراج دیپلمات های روس دست زدند و مسکو هم این اقدامات را با اخراج دیپلمات های آنها جواب داد (جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1617

به "اخراج دیپلمات روس از بلغارستان؛ مسکو: تلافی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج دیپلمات روس از بلغارستان؛ مسکو: تلافی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید