ادامه فرایند واردات واکسن کرونا از سوی هلال احمر تا برطرف شدن نیاز کشور

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدامات هلال احمر برای واردات واکسن کرونا و ادامه فرایند آن، گفت: واردات واکسن و ادامه آن وابسته به میزان تولید داخلی است و تا زمانی که لازم باشد ما به دنبال واردات واکسن هستیم.

ادامه فرایند واردات واکسن کرونا از سوی هلال احمر تا برطرف شدن نیاز کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محمدحسن قوسیان مقدم، درباره واردات واکسن کرونا از سوی جمعیت هلال احمر، گفت: تا به امروز محموله هایی از واکسن کرونا توسط هلال احمر به کشور وارد شده است و با احتساب رسیدن ادامه محموله 2 میلیون دُزی واکسن که یک بخش آن روز پنجشنبه (27 خردادماه) به کشور رسید، هلال احمر توانسته است 4.5 میلیون دُز واکسن کرونا وارد کند.

وی درباره ادامه فرایند واردات واکسن از سوی هلال احمر، تاکید کرد: ان شاءلله این فرایند ادامه خواهد یافت. میزان واردات و ادامه آن وابسته به میزان تولید داخلی است و تا زمانی که لازم باشد ما به دنبال واردات واکسن هستیم.

روز پنجشنبه (27 خردادماه) یک میلیون دُز واکسن از یک محموله 2 میلیون دُزی وارد کشور شد که علت تفکیک بار به 2 قسمت از زبان سخنگوی سازمان هلال احمر، اینگونه عنوان شد: آخرین محموله واکسن کرونای خریداری و تحویل گرفته شده از سوی جمعیت هلال احمر 2 میلیون دز است، اما به دلیل محدودیت های پروازی صبح پنجشنبه فقط یک میلیون دُز آن به دستمان رسید و مابقی محموله هم با پروازی دیگر از کشور مبدا به ایران خواهد رسید؛ بنابراین به دلیل محدودیت حمل بار، پرواز صبح پنجشنبه یک میلیون دُز واکسن به کشور رساند و مابقی محموله هم در گمرک تحویل ما آماده است تا با پروازی دیگر به کشور برسد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1687

به "ادامه فرایند واردات واکسن کرونا از سوی هلال احمر تا برطرف شدن نیاز کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فرایند واردات واکسن کرونا از سوی هلال احمر تا برطرف شدن نیاز کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید