استقلالی ها شرح دهند ، رمزگشایی عجیب از شعار بی غیرت

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نامه ای عجیب به باشگاه استقلال ارسال نموده و از این باشگاه خواسته درباره شعار هوادارانش شرح دهد.

استقلالی ها شرح دهند ، رمزگشایی عجیب از شعار بی غیرت

به گزارش خبرنگاران ، شعار طرفداران علیه بازیکنان در بازی های اخیر استقلال، حالا برای باشگاه از دو جهت دردسرساز شده است. استقلالی ها از یک طرف از طرفداران شان ناسزا شنیده اند و از طرف دیگر باید بابت این ناسزاها به کمیته انضباطی پاسخگو باشند.

واقعیت این است که استقلال در هفته های اخیر، انتظارات را برآورده ننموده و نتایج دلخواه طرفداران را نگرفته و همین مسئله باعث اعتراض طرفداران این تیم شده است. این اعتراض ها تا جایی ادامه پیدا کرد که آنها پس از حذف این تیم از جام حذفی مقابل سایپا در جام حذفی شعار بی غیرت علیه بازیکنان سر دادند.

در این شرایط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نامه ای عجیب به باشگاه استقلال ارسال نموده و از این باشگاه خواسته درباره شعار طرفدارانش شرح دهد. جالب تر اینکه باشگاه استقلال هم بدون هیچ اعتراضی، شرحاتی درباره شعار طرفداران تهیه نموده و به کمیته انضباطی ارائه داده است.

به هرحال مدت هاست که اعلام شده که تنبیه و محرومیت طرفداران، نمی تواند به حل مشکل استادیوم ها بیانجامد و شاید همین موضوع باعث شده که کمیته انضباطی واکنش متفاوتی نسبت به این موضوع نشان دهد.

– 16010

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 93

به "استقلالی ها شرح دهند ، رمزگشایی عجیب از شعار بی غیرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی ها شرح دهند ، رمزگشایی عجیب از شعار بی غیرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید