تور ایتالیا: اسلحه پنهان پرسپولیس برای دربی، نقشه گل محمدی برای دفاع ایتالیایی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان دو بر یک پیروز شد تا این تیم با 48 امتیاز و روحیه ای مضاعف به مصاف استقلال در دربی 98 مرکز برود.

تور ایتالیا: اسلحه پنهان پرسپولیس برای دربی، نقشه گل محمدی برای دفاع ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

اختلاف 6 امتیازی صدرنشین آبی پوش با قرمزها باعث افزایش حساسیت های این ملاقات شده است تا نتیجه این بازی اهمیت فراوانی برای استقلال و پرسپولیس در راستا کسب قهرمانی داشته باشد.

نقطه ضعف قرمز را همه دیدند

برد دو بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان باعث شد تا طرفداران این تیم آرامش از دست رفته خود را دوباره پیدا نمایند و امیدوار به کسب پیروزی در دربی مرکز شوند. با این حال بعضی منتقدان تفکرات یحیی گل محمدی همچنان استراتژی سازمان دفاعی این تیم را مخاطب صحبت های خود قرار می دهند تا عدم کلین شیت به وسیله احمد گوهری را پاشنه آشیل پرسپولیس در تقابل با استقلال معرفی نمایند.

منتقدان گل محمدی در حالی از اشتباهات خط دفاع و دروازه بان این تیم ایراد می گیرند که شخص سرمربی تیم نیز از گل خوردن های راحت تیمش دل خوشی ندارد. همین امر هم باعث شد تا علی نعمتی به قلب دفاع پرسپولیس بازشود تا سرعت حرکتی آنها بهتر از گذشته شود. با این حال پرسپولیس باز هم گل خورد تا نقدها ادامه دار باشد.

نقطه قوت درخشان را هیچکس ندید!

پرسپولیس در حالی پیروز به کسب پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان شد که آماری استثنایی را در حمل توپ و ارسال های بلند و کوتاه بازیکنان خود ثبت کرد. سرخپوشان مرکز که مالکیت 73 درصدی توپ را در اختیار داشتند توانستند 655 پاس بدهند.

پاس های رو به جلویی که در تمام نقاط زمین با عملکرد رضا اسدی و میلاد سرلک رقم خورد. شاگردان یحیی گل محمدی 88 درصد پاس های خود را سالم به مقصد رساندند. آماری رویایی برای قهرمان پنج دره متوالی رقابت های لیگ برتر که در 6 ماه گذشته اتفاق نیفتاده بود.

این تیم پس از جدایی احمد نورالهی در تابستان امسال با مشکل انتقال صحیح توپ روبرو بود اما توانست در بازی با نفت مسجد سلیمان به این مهم بازشود تا سرمربی پرسپولیس را بابت پیاده شدن جزئیات تاکتیک هایش خرسند کند این تیم مزد دقت بالای خود را با سه امتیاز خارج از خانه بگیرد.

بازیکنان پرسپولیس در نبردهای فردی نیز آماری ایده آل داشتند و بیشتر از 80 درصد آنها را با پیروزیت پشت سر گذاشتند تا نشان دهند روحیه جنگندگی خود را در آستانه دربی مرکز افزایش دادند.

آنتی تاکتیک برای سد ایتالیایی استقلال

یحیی گل محمدی هیچ قصدی برای ایجاد تغییر در استراتژی تیمش ندارد. او خیلی خوب می داند مهاجم بلند قامت برای ارسال از جناحین ندارد. از این رو برای عبور از سد مستحکم خط دفاعی استقلال که منشأ آن به تفکرات گابریل پین دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی باز می شود میخواهد با پاس های کوتاه و دقیق در پشت محوطه جریمه آبی ها قفل دروازه استقلال را که 16 کلین شیت تا کنون داشته است باز کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2036

به "تور ایتالیا: اسلحه پنهان پرسپولیس برای دربی، نقشه گل محمدی برای دفاع ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: اسلحه پنهان پرسپولیس برای دربی، نقشه گل محمدی برای دفاع ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید