اسماعیل پور: زمان قهرمانی مجدد گیتی پسند در آسیا فرا رسیده است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، ستاره تیم فوتسال گیتی پسند می گوید سطح مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا هر سال بالاتر می رود.

اسماعیل پور: زمان قهرمانی مجدد گیتی پسند در آسیا فرا رسیده است

از سفر با تورهای پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران، احمد اسماعیل پور در پی درخشش با تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی فوتسال 2017، این روزها در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا 2017 با تیم گیتی پسند هم خودنمایی می نماید. او در پیروزی 4 بر 2 روز گذشته (آدینه) گیتی پسند برابر الریان در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا با عملکردش چشم ها را بار دیگر به سوی خود خیره کرد و حالا به همراه هم تیمی هاش در فینال باید به مصاف چونبوری تایلند بروند.

اسماعیل پور در گفت وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: بازی آسانی نبود. بعضی شاید با خود بگویند که ما شانس اول قهرمانی در این رقابت ها هستیم، اما سطح مسابقات هر سال بالاتر می رود که این بدین معناست که شرایط هر سال سخت تر می گردد، اما به شخصه از این چالش استقبال می کنم. موفقیت به سادگی به دست نمی آید. می دانم که باید سخت کوشش کنم تا در بهترین شرایط باشم.

بازیکن ملی پوش کشورمان که تا کنون 4 بار حضور در فینال مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا را تجربه نموده که حاصل آن یک قهرمانی با فولاد ماهان در سال 2010 و یک قهرمانی با گیتی پسند در سال 2012 بوده و در این مورد دوم عنوان آقای گلی مسابقات را هم از آن خود کرد، در ادامه گفت: هنوز هم آن سال (2012) را به خاطر دارم. آن مسابقات و لحظاتش خیلی خاص بودند و یکی از بهترین خاطرات من بود. همه چیز عالی بود، تیم عالی بود، جو عالی بود و نتیجه هم حرف نداشت. هنوز هم آن لحظات را طوری به خاطر دارم که انگار همین دیروز اتفاق افتاده است.

وی در خاتمه اظهار داشت: از سال 2012 اما خیلی گذشته است. طرفداران مان خیلی شکیبا بوده اند و اکنون زمان قهرمانی مجدد ما در این رقابت ها فرا رسیده است. من بازیکنان تیم کنونی گیتی پسند را جزو بهترین بازیکنان می دانم. اگر می خواهیم فرصت این را داشته باشیم که بهترین تیم تمامی ادوار این رقابت ها باشیم باید در این دوره به قهرمانی برسیم و اختلاف را با ناگویای ژاپن که تا کنون سه بار قهرمان آسیا شده، کم کنیم. ناگویا این بار به فینال نرسید و اکنون فرصت خوبی برای ما برای کسب عنوان قهرمانی است. برای کم کردن فاصله مان با ناگویا باید با قهرمانی در روز یکشنبه شروع کنیم. بدون شک اولویت ما هم قهرمانی در این دوره از رقابت های فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیاست.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 673

به "اسماعیل پور: زمان قهرمانی مجدد گیتی پسند در آسیا فرا رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل پور: زمان قهرمانی مجدد گیتی پسند در آسیا فرا رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید