افزایش ظرفیت استادیوم زنیت برای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، ظرفیت سکوهای استادیوم اختصاصی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ برای میزبانی از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا افزایش خواهد یافت.

افزایش ظرفیت استادیوم زنیت برای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، ولادیمیر لیتینوف، مدیر استادیوم گازپروم سن پترزبورگ گفت: ظرفیت سکوهای تماشاگران این استادیوم برای میزبانی از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده به 60 هزار نفر افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: در آخرین بازی خانگی تیم زنیت برابر روستوف در هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه بیش از 58 هزار تماشاگر در استادیوم گازپروم حضور داشتند. افزایش ظرفیت استادیوم فقط با نصب سکوهای موقتی در طبقه دوم امکان پذیر خواهد بود که برای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا این کار صورت می گیرد. افزایش ظرفیت تجاری استادیوم گازپروم تا 60 هزار تماشاگر مناسب یوفا نیز است و ما از تمانی فرصت ها برای انجام این کار استفاده می کنیم.همچنین افزایش ظرفیت بخش رسانه ای استادیوم نیز در دستور کار است.

مدیر استادیوم گازپروم سن پترزبورگ در ادامه گفت: البته همانند جام جهانی 2018 دیگر شاهد حضور 68 هزار و پانصد تماشاگر در استادیوم نخواهیم بود زیرا در آن موقع سکوهای موقتی در طبقه سوم قرار داده شدند. ما این سکوها را برچیدیم و دیگر قصد استفاده از آنها را با توجه به قوانین یوفا نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 450

به "افزایش ظرفیت استادیوم زنیت برای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ظرفیت استادیوم زنیت برای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید