انتقاد وزیر امور آوارگان دولت موقت لبنان از اقدامات حریری

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، وزیر امور آوارگان دولت موقت لبنان با انتقاد از کارشکنی سعد حریری در جهت تشکیل دولت اظهار داشت اقدامات او در حد یک دولتمرد مسئول نیست.

انتقاد وزیر امور آوارگان دولت موقت لبنان از اقدامات حریری

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش ، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، غسان عطاالله، وزیر امور آوارگان دولت موقت لبنان گفت اقدامات سعد حریری در حد یک دولتمرد مسئول نیست. مردم دیگر می دانند چه کسی در جهت تشکیل دولت کارشکنی می نماید.

وی اضافه کرد: خود حریری، محمد الصفدی، بهیج طباره و سمیر الخطیب را برای پست نخست وزیری معرفی کرد. او در خصوص جزئیات مربوط به وزرا و پست های دولتی با سمیر الخطیب وارد رایزنی شده بود. پس از تحولات روز یکشنبه و انصراف الخطیب، توافق های دوطرف به نقطه صفر بازگشت.

: حزب الله از آمریکا خواست در امور داخلی لبنان مداخله نکند

دولت جدید لبنان احتمالا بدون حریری تشکیل می گردد

وزیر امور آوارگان دولت موقت لبنان گفت: از همان روز اول شاهد دخالت های خارجی در زمینه تشکیل دولت و انتخاب نخست وزیر بودیم. سخنان جبران باسیل درباره برنامه ریزی برای نابودی لبنان، با مشاهده تحولات امروز (انصراف سمیر الخطیب از نامزدی نخست وزیری) به واقعیت تبدیل شد.

دفتر ریاست جمهوری لبنان از به تعویق افتادن رایزنی های پارلمانی در این کشور برای انتخاب نخست وزیر جدید تا روز دوشنبه آینده شانزدهم دسامبر (25 آذر ماه) اطلاع داد.

این در حالی است که پیش از این شبکه تلویزیونی الحدث گزارش داد تیراندازی در جهت خیابان کاخ ریاست جمهوری لبنان در بیروت روی داد و نیرو های ارتش این کشور چند نفر را بازداشت کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 604

به "انتقاد وزیر امور آوارگان دولت موقت لبنان از اقدامات حریری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد وزیر امور آوارگان دولت موقت لبنان از اقدامات حریری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید