ایران قهرمان مسابقات زورخانه ای دنیا شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی قهرمانی دنیا در بجنورد طی روزهای 28 دی تا 2 بهمن برگزار گردید و تیم ایران به مقام قهرمانی رسید.

ایران قهرمان مسابقات زورخانه ای دنیا شد

جهت دریافت خدمات اجرای گیاهان روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، این پیکارها در رشته های تیمی، مهارت های فردی و کشتی پهلوانی در سالن ورزشی سالوک واقع در دانشگاه دولتی بجنورد پیگیری شد و در نهایت تیم ایران در مجموع امتیازات با 146 امتیاز مقام اول را از آن خود کرد. جمهوری آذربایجان و عراق به ترتیب با 130 و 116 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

ریز نتایج این رقابت ها به این توضیح است:

  • رشته تیمی

تیم ملی ایران با ترکیب پژمان سکونتی (کردستان)، احسان حدادی (گلستان)، محمدرضا ابوالحسنی (اصفهان)، عباس مرادی زاده (یزد) و سوران الله مرادی (کردستان) با کسب 701 امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد. ورزشکاران عراق با 484 امتیاز نایب قهرمان شدند و جمهوری آذربایجان و افغانستان به ترتیب با 470 و 373 امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

  • رشته سنگ

سوران الله مرادی از ایران با کسب 291 امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد. رأفت ذاکر (جمهوری آذربایجان) با 114 امتیاز نایب قهرمان شد و لوو سینگ (هند) و جهانگیر عرب اف (تاجیکستان) به ترتیب با 100 و 98 امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک جای گرفتند.

  • رشته کباده

جابر صبری عبدالامیر از عراق با 448 امتیاز مقام نخست را به دست آورد. سوران الله مرادی (ایران) با 430 امتیاز دوم شد و محمدنوراعلا سالم اف (جمهوری آذربایجان) و سری ساروت چنورا رای (بنگلادش) به ترتیب با 353 و 336 امتیاز سوم و سوم مشترک شدند.

  • رشته چرخ چمنی

عباس مرادی زاده از ایران با کسب 725 امتیاز قهرمان شد. حسین محمدحمید (عراق) با 316 امتیاز به مقام دوم رسید و اورخان میرزا خانلر (جمهوری آذربایجان) و مصطفی نورستانی (افغانستان) به ترتیب با 311 و 298 امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک ایستادند.

  • رشته میل بازی

پژمان سکونتی از ایران با 798 امتیاز مقام نخست را از آن خود کرد. عامرابراهیم حسین البداغی (عراق) با 379 امتیاز نایب قهرمان شد و خیام عروج اف (جمهوری آذربایجان) و عبدالمنیر رئوفی (افغانستان) به ترتیب با 253 و 105 امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

  • رشته چرخ تیز

محمدرضا ابوالحسنی از ایران با کسب 422 امتیاز به قهرمانی رسید. جابر صبری عبدالامیر (عراق) با 369 امتیاز دوم شد و اورخان میرزا خانلراف (جمهوری آذربایجان) و کیزا لوبیگا (اوگاندا) به ترتیب با 287 و 196 امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

  • رشته میل گیری سنگین

امین شهریاری از ایران با 590 امتیاز فاتح عنوان قهرمانی شد. خیام عروج اف (جمهوری آذربایجان) با 391 امتیاز نایب قهرمان شد و ریحا غالب الگبوری (عراق) و نوروز عرب اوف (تاجیکستان) به ترتیب با 282 و 216 امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک جای گرفتند.

  • رشته کشتی پهلوانی

وزن 50 تا 60 کیلوگرم:

محمدایرفان ساپوترا (اندونزی)، مشتاق حسن شریفی (افغانستان)، عباس مرادی زاده (ایران) و رنزو احمد (بنگلادش)

وزن 60 تا 70 کیلوگرم:

ممدی سلام اف (جمهوری آذربایجان)، حیدر عبدالامیر (عراق)، محمدرضا ابوالحسنی (ایران) و سراج الاسلام (بنگلادش)

وزن 70 تا 80 کیلوگرم:

رفعت گولالیف (جمهوری آذربایجان)، حسین محمد حمید (عراق)، حکیم الله بیک زاد (افغانستان) و دیبو رای (بنگلادش)

وزن 90 کیلوگرم:

بیرژن شیمردن (قزاقستان)، سوران الله مرادی (ایران)، سری ساروت چانورا رای (بنگلادش) و عمار ابراهیم حسین او دگه (عراق)

وزن مثبت 90 کیلوگرم:

ووسال یاشار جواداف (جمهوری آذربایجان)، یون جاناتان (کامرون)، نوروز عرب اف (تاجیکستان)، موسی شکی کاگوما (تانزانیا)

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 691

به "ایران قهرمان مسابقات زورخانه ای دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران قهرمان مسابقات زورخانه ای دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید