اینتر 5 -1 سمپدوریا؛ قدرت نمایی قهرمان

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، اینتر با ارائه نمایشی فوق العاده پیروز شد 1-5 سمپدوریا را مغلوب بکند.

اینتر 5 -1 سمپدوریا؛ قدرت نمایی قهرمان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اینتر که هفته گذشته بعد از یک دهه قهرمانی خود در این فصل را مسجل کرده بود، امروز علیرغم نیمکت نشینی برخی بازیکنان اصلی خود با پنج گل سمپدوریا را مغلوب کرد.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه چهارم به گل اول دست یافت. ارسال عرضی اشلی یانگ را روبرتو گالیاردینی به خوبی قطع کرد و اینتر اینگونه پیروز شد خیلی زود دروازه سمپدوریا را باز کند.

دقایقی بعد اشرف حکیمی با حرکتی انفرادی فرصت خوبی برای زدن گل دوم اینتر داشت، اما ضربه او بعد از برخورد به بازیکنان سمپدوریا با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 25 اینتر به گل دوم رسید. روی پاس دقیق گالیاردینی، الکسیس سانچس در سمت راست محوطه جریمه سمپدوریا در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با ضربه ای دقیق دروازه را باز کرد.

اما سمپدوریا در صدد جبران برآمده و در دقیقه 35 به گل اول دست یافت. ضربه عجیب آنتونیو کاندورا را سمیر هندانوویچ به شکلی عجیب دفع کرد و در ریباند کیتا بالده با ضربه ای محکم به طاق دروازه پیروز به گلزنی شد.

اما اینتر یک دقیقه بعد به گل سوم دست یافت. ارسال اشرف حکیمی از سمت چپ با ضربه ای والی و فنی سانچس به گوشه دروازه همراه شد و اینتر رجحان خود را به دو گل افزایش داد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و اینتر با رجحان 1-3 راهی رختکن شد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که اینتر روی ارسال کریستن اریکسن فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه آکروباتیک آندره رانوکیا با عکس العمل آئودرو همراه شد.

اما در دقیقه 60 نیکو بارلای تازه وارد با پاس تماشایی خود فرصت خوبی برای آندره آ پینامونتی فراهم کرد تا او بعد از کنترل توپ با ضربه پای راست خود زننده گل چهارم لقب گیرد.

حملات اینتر ادامه یافت و در دقیقه 68 این تیم صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که لائوتارو مارتینز پشت توپ قرار گرفته و پیروز به زدن گل پنجم شد. در ادامه اینتر که از پیروزی خود اطمینان داشت جریان بازی را کنترل کرده و در نهایت با همان پنج گل سمپدوریا شکست داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1667

به "اینتر 5 -1 سمپدوریا؛ قدرت نمایی قهرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر 5 -1 سمپدوریا؛ قدرت نمایی قهرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید