بازیکنان برای آبروی شهر بازی کردند ، مسئولان مشکل مالی را حل کنند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک اظهار کرد: تشکر ویژه از تیم داوری می کنم؛ سعی کردیم خودمان را مدیریت کنیم ولی نمی توانیم منکر داوری بسیار خوب 4 داور بازی باشیم.

بازیکنان برای آبروی شهر بازی کردند ، مسئولان مشکل مالی را حل کنند

وی اضافه نمود: سعی کردیم ورودمان به شهر آبادان طوری باشد که از حواشی سال گذشته پرهیز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: بازیکنان برای مردم شهرشان و آبروی خودشان و خانواده هایشان بازی کردند.

منصوریان تاکید کرد: از فرایند آغاز بازی بسیار راضی بودم چون چیزهایی را که در این مدت بعد از بازی فولاد که نقطه عطف تیم ما بود، به بازیکنان گفته بودم و آنها انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پیغام پالایشگاه پخش کشور را هم به دوستان دادم. شما به ما کمک کنید. مسئولان شهر را متقاعد کنید که ورقه شورای تأمین را برای فرماندار امضا بزنند و بتوانیم پولی را که می خواهیم از پالایشگاه پخش بگیریم.

به گزارش خبرنگاران، در یکی از بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال تیم های صنعت نفت و آلومینیوم اراک در شهر آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود صنعت نفت به خاتمه رسید.

در این مسابقه که از ساعت 17 آغاز شد، محمد طیبی (32)، محمدرضا غبیشاوی (66) و حسن بیت سعید (3+90) برای صنعت نفت و اسماعیل شریفات (57) برای آلومینیوم گلزنی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1943

به "بازیکنان برای آبروی شهر بازی کردند ، مسئولان مشکل مالی را حل کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان برای آبروی شهر بازی کردند ، مسئولان مشکل مالی را حل کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید