برانکو: ماشین سازی از استقلال و سپاهان بهتر بازی کرد، عالیشاه دنبال حاشیه نبود

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سرمربی پرسپولیس می گوید تیم ماشین سازی نمایش خوبی برابر تیمش ارائه نموده است.

برانکو: ماشین سازی از استقلال و سپاهان بهتر بازی کرد، عالیشاه دنبال حاشیه نبود

به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از برد یک بر صفر تیمش برابر ماشین سازی تبریز گفت: می دانستیم کار سختی داریم. ماشین سازی در 5-6 بازی اخیر مساوی نموده بود. ماشین سازی مقابل سپاهان و استقلال که رقبای اصلی ما بودند، بهتر بازی کرد. بازیکنان ما عالی بودند و میل شان به پیروزی سه امتیاز را به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: به جوانان مان که خودی نشان دادند، افتخار می کنم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. هر چه زودتر دوست دارم این مقطع از فصل زودتر به انتها برسد و به نیم فصل برسیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: ما می توانیم بگوییم که بازی را بردیم و با شایستگی برنده شدیم زیرا شانس های گل بیشتری داشتیم و روی ضربه ایستگاهی آخر دیدیم که دنبال حفظ تساوی نبودیم و پیروزی می خواستیم. ما در طول سال های گذشته فقط به فکر فوتبال بودیم و توانستیم دو بار قهرمان شویم و به فینال آسیا برسیم. دلیل حواشی به وجود آمده از سمت دیگر طرفداران بود. عالیشاه در حال دویدن به سوی هوادران بود و دنبال حاشیه نبود. اگر هر داور بخواهد این گونه کارت بدهد، باید به 15 بازیکن کارت زرد بدهند.

وی افزود: ما همزمان هم در لیگ و هم در آسیا بازی کردیم و طبیعی است که همه تیم ها وقتی مقابل قهرمان کشور وارد میدان می شوند، انگیزه داشته باشند. ما پیش از فینال آسیا مقابل سایپا بازی داشتیم. در 6 دیدار مهم لیگ قهرمانان به میدان رفتیم و داربی را هم بازی کردیم اما اعتراض کردیم. اکنون هم مقابل ماشین سازی به میدان رفتیم. طبیعی است که خسته باشیم. امروز هم مقابل ماشین سازی دیدید که چگونه بازی کردیم، خالقی فر که بازیکن سابق ما بود، با تمام وجود بازی کرد و نشان داد که حرفه ای است. ماهینی تا عید برمی گردد و کامیابی نیا هم بخاطر مصدومیت همراه ما نبود. انصاری را هم تا انتها فصل نخواهیم داشت.باید برنامه ریزی کنیم. در نیم فصل استراحت می کنیم و همچنین لیست بازیکنان بالای 22 سال ما پر شده است. وقتی تیمی دچار تغییر و تحول می گردد و بازیکنان جوان اضافه می شوند، فلسفه مربی تغییر می نماید اما بعد از 4 سال باز هم می گویم پرسپولیس احتیاج به پیشرفت دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 102

به "برانکو: ماشین سازی از استقلال و سپاهان بهتر بازی کرد، عالیشاه دنبال حاشیه نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: ماشین سازی از استقلال و سپاهان بهتر بازی کرد، عالیشاه دنبال حاشیه نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید