بیانیه های جنجالی سپاهان و پرسپولیس

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، باشگاه پرسپولیس در باره حکم مصلحتی که برای سرمربی اش صادر شده بود، بیانیه ای صادر و در قسمتی از این بیانیه نوشته بود: در دیدار با سپاهان شاهد بودیم از روز قبل مسابقه و در روز مسابقه چه شرایطی برای کاروان و تیم فوتبال پرسپولیس رقم خورد ، اما در نهایت جریمه و محرومیت برای تیم ما بود تا سپاهان تنها نباشد. این یک جمله و در حقیقت یک بار نام بردن از سپاهان باعث شد تا بیانیه تندی از طرف باشگاه سپاهان صادر و نسبت به این موضوع اعتراض گردد. سپاهانی ها در این بین مدعی هستند که پرسپولیس خود را فراتر از قانون و قانون را برای خودشان می خواهند. اما به دور از همه هیاهوهایی که بی جهت در فوتبال در حال شکل گیری است تنها پرداختن به این دو بیانیه یعنی بیانیه باشگاه پرسپولیس و واکنش باشگاه سپاهان خیلی از مسائل را در فوتبال روشن می نماید.

بیانیه های جنجالی سپاهان و پرسپولیس

در حالی که باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود تنها به بازی اش مقابل سپاهان اشاره می نماید و اشاره می نماید که حق این باشگاه نبوده به خاطر این بازی محروم و جریمه گردد، باشگاه سپاهان در واکنش به این بیانیه سیلی از اتهامات را ردیف می نماید که به طور حتم این حق برای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ وجود خواهد داشت که از خودشان دفاع نمایند. تنها به این حرفهای باشگاه سپاهان توجه کنید: متاسفانه عده ای یاد گرفته اند همیشه طلبکار باشند تا از این طریق و عدم تمکین به قانون و مقررات بتوانند با ایجاد فشارهای روانی کاذب در سطح فوتبال؛ به اهدافی که میخواهند دست پیدا نمایند. در حالی که از خاطر نخواهیم برد؛ در روزگاری که تیم فولاد مبارکه سپاهان به عنوان نماینده ایران در حال جنگیدن در لیگ قهرمانان آسیا بود، همزمان و بی وقفه بازی های خود را در لیگ ایران نیز انجام میداد؛ ولی حالا که بیشترین حمایت های بی سابقه از یک تیم شده است و لغو متعدد بازی های لیگ را برای رقیبانش ارمغان داشته است، به جای تشکر از سازمان لیگ برای این همه لطف و عنایت بی سابقه، انجام چند بازی عقب افتاده را از خودگذشتگی می نامند! این چه ادبیاتی است که خود را فراتر از قانون یا قانون را برای خود می بینند؟

آیا واقعا باشگاه سپاهان وقتی به صورت رسمی فدراسیون فوتبال را به حمایت از یک تیم متهم می نماید، می تواند حرف خود را در برابر همان قانونی که از آن نام می برد ثابت کند. به نظر می رسد نه تنها طرفداران و طرفداران پرسپولیس این نوع ادبیات و حاشیه سازی را نخواهند پذیرفت بلکه حتی طرفداران سپاهان نیز موافق این اتهام زنی ها نیستند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 123

به "بیانیه های جنجالی سپاهان و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه های جنجالی سپاهان و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید