تجمع اعتراضی پزشکان یونانی در آتن به دلیل کمبود شدید امکانات

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، پزشکان یونانی در اعتراض به کمبود امکانات و کادر درمانی مناسب برای معالجه مبتلایان به کرونا، مقابل بزرگترین بیمارستان پایتخت این کشور تجمع کردند.

تجمع اعتراضی پزشکان یونانی در آتن به دلیل کمبود شدید امکانات

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به دنبال شیوع ویروس کرونای جدید در یونان و به طبع آن درگیری شدید کادر درمانی این کشور پزشکان یونانی روز سه شنبه نسبت به کمبود امکانات و پرستار منایسب برای درمان بیماران به دولت اعتراض کردند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس پزشکان بیمارستانهای یونان به دولت این کشور معترض شده و خواسته اند تا دولت کادر پزشکی لازم را استخدام نموده و از بخش خصوصی برای جبران کمبودها یاری بگیرد.

در اعتراض به کمبود امکانات پزشکی و کادر درمانی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا، پزشکان و اعضای کادر درمانی یونان با لباسهای پزشکی مقابل بزرگترین بیمارستان آتن پایتخت این کشور تجمع کردند.

نخست وزیر یونان حدود دو هفته قبل از قرنطینه کامل این کشور اطلاع داد.وزارت بهداشت یونان نیز در آن هنگام گفت که شماری فوتی ها و مبتلایان به کرونا در این کشور با ثبت آمار جدید، به ترتیب به 15 و 624 نفر افزایش یافته است.(جزئیات بیشتر)

بر اساس تازه ترین آمار، تا به امروز 1755 نفر در یونان به کرونا مبتلا شده و از این جمع 81 تن جان باخته اند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 819

به "تجمع اعتراضی پزشکان یونانی در آتن به دلیل کمبود شدید امکانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع اعتراضی پزشکان یونانی در آتن به دلیل کمبود شدید امکانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید