تعداد مبتلایان به کرونا در هند از مرز 8 میلیون نفر گذشت

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، دولت هند روز پنجشنبه بیان کرد که موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور از ابتدای شیوع همه گیری تا به امروز، از مرز 8 میلیون نفر عبور نموده است.

تعداد مبتلایان به کرونا در هند از مرز 8 میلیون نفر گذشت

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

از رادیو بین المللی فرانسه، هم اینک هند پس از آمریکا که در آن 9.1 میلیون مورد ابتلا به این ویروس ثبت شده، دومین کشور دنیا از نظر میزان بالای ابتلاست.

به طور رسمی در هند، مجموعا 120 هزار مرگ ناشی از کرونا تایید شده که این رقم در آمریکا 230 هزار نفر را شامل می گردد.

ابتلا به کرونا در هند شتاب چشمگیری یافته؛ به گونه ای که آمار مبتلایان به این ویروس در آن کشور در کمتر از 20 روز گذشته افزایش یک میلیون نفری داشته است.

ادامه فرایند ابتلا به کرونا در هند درحالی صورت می گیرد که دولت این کشور به دنبال کاهش محدودیت های کرونایی جهت احیای اقتصاد آن است. اگر چه آمار مبتلایان به کرونا در هند بالاست اما میرگ و میر ناشی از آن در مقایسه با آمریکا که صندلی نخست دنیا را دارد به مراتب کمتر است؛ از جمله دلایل آمار پایین قربانیان کرونا در این کشور می توان به جمعیت جوان، سیستم ایمنی قوی به دلیل وجود سایر بیماری ها و عدم گزارش صحیح اشاره نمود.

جشن های دیوالی که از معروف ترین جشن ها در هند به شمار می آید در آستانه برگزاری است و با توجه به این مساله و توجه نکردن به مسائل بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک میان مردم هند، احتمال افزایش بسیار چشمگیر موارد ابتلا به کرونا در این کشور در هفته های آینده بسیار زیاد است.

با وجود اخطارهای مکرر دولت و درخواست نارندرا مودی نخست وزیر هند از مردم این کشور به استفاده از ماسک، حفظ بهداشت دست ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، هنوز هم بسیاری از هندی ها در خیابان های شهرهای عظیم و کوچک موارد بهداشتی را رعایت نمی نمایند.

طبق آمار تارنمای ورلدومترز در 24 ساعت گذشته یک هزار و 438 مورد جدید ابتلا به کرونا در هند ثبت شده است؛ با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان در هند هم اینک هشت میلیون و 40 هزار و 203 نفر ثبت شده است.

تا به امروز 120 هزار و 563 نفر در این کشور جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1221

به "تعداد مبتلایان به کرونا در هند از مرز 8 میلیون نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان به کرونا در هند از مرز 8 میلیون نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید