جبیره: لیگ برتر فوتبال نباید ادامه پیدا کند، پایان دریافتی مان به 50 درصد رسید

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با روندی که اکنون وجود دارد و با توجه به از بین نرفتن بیماری کرونا، مخالف ادامه لیگ هستم.

جبیره: لیگ برتر فوتبال نباید ادامه پیدا کند، پایان دریافتی مان به 50 درصد رسید

رضا جبیره در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: شرایط برای همه تیم ها یکسان است. ما هم چاره ای نداریم و با توجه به برنامه تمرینی که کادرفنی در اختیار مان گذاشته به صورت اختصاصی و در خانه تمرین و تا حدودی آمادگی بدن مان را حفظ می کنیم.

وی درباره اینکه موافق تعطیلی یا ادامه لیگ است، توضیح داد: همه باید تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم. ظاهرا قرار است بازی ها بدون تماشاگر برگزار گردد ولی آیا دیگر عوامل برگزاری یک مسابقه در خطر قرار ندارند؟ در هر تیم حدود 40 نفر عضویت دارند و باید برای برگزاری مسابقات به شهرهای مختلف سفر نمایند. با ادامه این فرایند و از بین نرفتن بیماری کرونا، مخالف ادامه بازی ها هستم چون جان حتی یک انسان هم اهمیت دارد. باید دید مسئولان در نهایت چه راهکارهایی را در نظر خواهند گرفت.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که پولی از طرف باشگاه به حساب بازیکنان واریز شده است؟ گفت: بله چند روز گذشته مبلغی در حدود 20 درصد از قراردادمان به حساب ما واریز شد و بالاخره دریافتی مان از باشگاه به 50 درصد رسید، اما این کار خیلی دیر انجام شد چون ما در این چند ماه با مسائل اقتصادی زیادی روبرو بودیم و شرایط سختی داشتیم. امیدوارم مسائل اقتصادی باشگاه به زودی حل گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1003

به "جبیره: لیگ برتر فوتبال نباید ادامه پیدا کند، پایان دریافتی مان به 50 درصد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبیره: لیگ برتر فوتبال نباید ادامه پیدا کند، پایان دریافتی مان به 50 درصد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید