حشمتیان؛ رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان داوطلب انتخابات شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، ییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران برای حضور در انتخابات 28 خرداد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام داوطلبی کرد.

حشمتیان؛ رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان داوطلب انتخابات شد

به گزارش ایرنا، قدرتعلی حشمتیان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام آمادگی خود برای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: از 2 ماه پیش جلسات جبهه مستقلین و اعتدالگرایان درباره ورود و اعلام نامزد به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره برگزار گشت که از میان 14 داوطلب، 3 نفر انتخاب شدند و در نهایت من به عنوان نامزد نهایی معرفی شدم.

وی اضافه کرد: تصمیم گرفتم بیایم تا فساد را ریشه کن کنم و شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی عینیت یابد و ایران را سربلند و ایرانی را در سراسر گیتی سربلندتر کنم.

حشمتیان اضافه کرد: حدود 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیان گذار جمهوری اسلامی می گذرد و کمتر از هزار نفر خود را قیم مردم می دانند و به عنوان اصولگرایی و اصلاح طلبی به صورت دوره ای دموکراسی را حاکم و اجازه ورود افراد غیر از خود را به حیطه قدرت نمی دهند.

این فعال سیاسی ادامه داد: دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، جریان سوم (مستقلین) را به حساب نمی آورند اصولگرایی و اصلاح طلبی باید بعد از 43 سال جای خود را به مستقلین بدهند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1614

به "حشمتیان؛ رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان داوطلب انتخابات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حشمتیان؛ رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان داوطلب انتخابات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید