خبرنگاران آرزوی موفقیت استاندار برای تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ برتر

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، ساری - خبرنگاران - استاندار مازندران در آستانه آغاز بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور ، برای تیم نساجی تنها نماینده استان های شمالی در این مسابقات آرزوی موفقیت کرد.

خبرنگاران آرزوی موفقیت استاندار برای تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ برتر

به گزارش خبرنگاران ، سوت آغاز رقابت های لیگ بیستم فردا جمعه در چهار شهر کشور به صدا در می آید و هشت تیم در نخستین روز این رقابت ها به مصاف هم می فرایند که کننده مازندران هم در میان آنها است.

نساجی مازندران که امسال سومین سال حضورش را در لیگ برتر تجربه می کند ، فردا در اراک مقابل تیم تازه وارد لیگ برتر، یعنی آلومینیوم اراک قرار می گیرد.

احمد حسین زادگان در پیامی که شامگاه پنجشنبه منتشر کرد ، خطاب به بازیکنان و کادر فنی نساجی نوشت : مازندرانی های عزیز چه بر سکوهای تشویق و تهییج شما جوانان غیور در استادیوم ها نشسته باشند و چه در خانه هایشان از قاب جادویی تلویزیون نظاره گر هنرنمایی شما در مستعطیل سبز باشند، دل هایشان در گرو دلبستگی به شماست و برای تداوم پیروزیت های شما دعا می کنند.

کننده عالی دولت در مازندران تاکید کرد : به خود می بالیم که شما جوانان باغیرت، کنندگان شایسته دیار علویان هستید و برای شکوه و عظمت نام مازندران در بالاترین سطح فوتبال کشور از دل و جان مایه می گذارید.

حسین زادگان نوشت : دعای خیر مردم این خطه سبز که تلاشتان در این شرایط؛ نویدبخش امید و نشاط برای آنان بویژه جوانان فوتبال دوست این سامان است؛ بدرقه راهتان است.

استاندار مازندران شرح داد : ما نیز برای تمهید امکانات و تجهیزات مورد نیاز و پشتیبانی از کننده غیور مازندران در لیگ برتر فوتبال در طول این جهت در تمام لحظه های سخت و آسان کنار شما هستیم و برای پیروزی و پیروزیت کادر فنی تیم نساجی و شما دلیرمردان خطه مازندران در این رقابت ها دعا می کنیم.

نساجی مازندران که فصل نوزدهم لیگ برتر را با کسب 38 امتیاز از 30 بازی به خاتمه رساند و در رتبه نهم جدول خاتمه فصل قرار گرفت ، فردا با ترکیبی کاملا جدید هم در مجموعه بازیکنان و هم کادر فنی به مصاف حریف می رود.

کننده استان های شمالی کشور در لیگ برتر فوتبال که دوره پس از خاتمه لیگ نوزدهم را پرتنش پشت سر گذاشته ، فردا از ساعت 16 و 30 دقیقه در استادیوم 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک مقابل تیم تازه لیگ فزونی شده آلومینیوم این شهر قرار می گیرد تا مانند فصل قبل که نخستین دیدارش مقابل تیم تازه وارد گل گهر سیرجان و در زمین حریف رقم خورده بود، در این فصل نیز لیگ را در زمین حریف و مقابل یک تیم تازه وارد آغاز کند.

آلومینیوم اراک با هدایت رسول خطیبی، مهاجم سال های نه چندان دور تیم ملی پیروز به کسب سهمیه حضور در لیگ برتر شد و فردا نیز با همین سرمربی جوان قرار است مقابل نساجی مازندران قرار بگیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1313

به "خبرنگاران آرزوی موفقیت استاندار برای تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آرزوی موفقیت استاندار برای تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید