خبرنگاران اخبار کوتاه خراسان رضوی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مشهد- خبرنگاران- غربالگری سالمندان پرخطر در تربت حیدریه، وقوع 2 آتش سوزی در مشهد، 2 سانحه رانندگی در گناباد و 2 آتش سوزی در نیشابور عناوین مهمترین اخبار کوتاه امروز خراسان رضوی هستند.

خبرنگاران اخبار کوتاه خراسان رضوی

تربت حیدریه- رییس اداره سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از شناسایی و 2 جمعیت زیر پوشش این واحد دانشگاهی در راستای اجرای دستورالعمل گام چهارم پیشگیری و کنترل بیماری کووید 19 خبرداد.

زهره حسینی روز سه شنبه گفت: با توجه به اجرای برنامه خانواده محور مبنی بر هر خانه یک پایگاه سلامت، سالمندان پر خطر از جمله افراد دارای چند بیماری، زندگی دور از همسر و فرزندان، ناتوانی درحرکت و مبتلا به بیماری های مزمن و صعب العلاج، سالمندان بالاتر از 75 سال سن و مبتلایان به بیماری کووید 19 دارای علامت و یا در تماس نزدیک با مبتلایان، شناسایی و ارزیابی می شوند و سپس مداخله بهداشتی، مراقبت های ویژه تخصصی و حمایتی توسط تیم های حمایتی، رهگیری و کارهای مراقبتی برای این گروه انجام می شود.

نیشابور- مدیرعامل سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: بر اثر وقوع 2 حادثه آتش سوزی در این شهر یک تن کشته و یک نفر به شدت مصدوم شدند.

سید مهدی حسینی افزود: در یکی از این حوادث یک جسد سوخته در کنار یک بخاری گازی کشف شد.

وی ادامه داد: شب گذشته در حادثه دیگری بر اثر انفجار در یک منزل مسکونی واقع در خیابان امام زاده شمالی یک جوان 32 ساله دچار سوختگی شدید شد.

مشهد- محمد کریمی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد گفت: در 2 ماهه گذشته، 10 تن روغن جامد طرح تنظیم بازار در بین خانواده های نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی این شهرستان توزیع شده است.

مشهد- مدیر رسانه ای تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: این تیم برای فصل جدید لیگ برتر با علی رحیمی دروازه بان سابق تیم مقاومت البرز به توافق رسید.

گناباد- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اثر 2 سانحه رانندگی جداگانه عصر سه شنبه در محور گناباد به روستای بیمرغ این شهرستان هفت نفر مصدوم شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1377

به "خبرنگاران اخبار کوتاه خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اخبار کوتاه خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید