خبرنگاران ویسی: بازیکنان پیکان مشکل روحی دارند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال پیکان، گفت: مشکل بازیکنان ما مسائل روحی و روانی است، چرا که تمام بازیکنانم از نظر فنی در شرایط خوبی هستند.

خبرنگاران ویسی: بازیکنان پیکان مشکل روحی دارند

عبدالله ویسی در نشست خبری پس از ملاقات تیمش برابر پرسپولیس که با شکست سه بر یک پیکان همراه بود، گفت: هر 2 تیم موقعیت های زیاد گلزنی در این بازی بدست آوردند و امکان این که این ملاقات با نتیجه مساوی سرانجام یابد وجود داشت، اما پس از گلزنی پرسپولیس رفتار ما غیر حرفه ای بود. پرسپولیس در این بازی حرفه ای تر از ما رفتار کرد و برنده شد. سر و ته جدول نشانگر اختلاف پرسپولیس و پیکان در این ملاقات نبود بلکه این نوع رفتار ما بود که زیبنده تیم پیکان نبود که این موضوع ما را بسیار اذیت می نماید و از این بابت متاسفم. هر چند زمان زیادی نداریم اما باید در بازی های باقی مانده این نتایج را جبران کنیم.

وی در مورد شرایط این تیم در جدول، گفت: یک نفر که اطلاعاتی از لیگ ایران نداشت، با تماشای این ملاقات متوجه اختلاف 2 تیم در جدول نمی شد اما این شرایط برای ما بسیار خطرناک است و باید آنرا مدیریت کنیم. اینکه چرا وقتی یک گل می خوریم گل بعدی را هم دریافت می کنیم. در بازی های محبت آمیز ای که پشت سر گذاشتیم، ابتدا روی گل نخوردن تاکید داشتیم و به بازیکنان القا کردیم که اگر گل نخوریم، در نهایت گل خواهیم زد. حتی در برابر شهر خودرو در بازی تدارکاتی بعد از دقیقه 90 تک گل بازی را زدیم اما در بازی های رسمی متاسفانه شرایط متفاوت می گردد. باید به یاری بازیکنان این شرایط را تغییر دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تاکید نمود: بازیکنان ما از نظر فنی قابل تقدیر هستند اما از نظر روحی و روانی هنوز مشکل داریم و باید این شرایط را هر چند دیر درست کنیم. مطمئن هم باشید که درست خواهد شد.

ویسی در مورد اشتباهات شیخ ویسی در بازی ها توضیح داد: در طول هفته های گذشته، هر 4 دروازه بان ما خوب نبودند. به مدیران باشگاه هم گفتم که همه تیم عالی هستند به غیر از چهار دروازه بان مان. قصد داشتم یک دروازه بان جوان را در این ملاقات بازی دهم اما ترسیدم که مقابل تیم عظیم پرسپولیس او را به میدان بفرستم. از شیخ ویسی و از آرام آیراپتیان سوال کردیم که کدامشان برای این ملاقات آماده هستند که نتیجه آن حضور وحید شیخ ویسی درون دروازه شد. داشته های ما همین است اما باز هم کوشش خواهیم کرد تا آنها را از نظر روحی و روانی برای ادامه لیگ آماده کنیم.

وی در مورد اعتراضش به داوری در صحنه ای که داور برای پرسپولیس خطا اظهار داشت، توضیح داد: درست است که این رفتار زیبنده من نبود اما در آن صحنه بازیکن ما مرتکب خطا نشد و داور بهترین حمله ما را قطع کرد. هنگامی که تیمت با 2 گل عقب است و خوب بازی می نماید، اما این اشتباه را شاهد هستیم، آدم عصبانی می گردد.

ویسی در مورد نمایش پرسپولیس افزود: پرسپولیس امروز در حد قهرمان نبود و فکر می کنم این به دلیل وقفه طولانی مدت لیگ بود اما به هر حال آنها برنده شدند. آنها می خواستند فقط ببرند و به هدفشان هم رسیدند و به آنها تبریک می گویم.

سرمربی پیکان در مورد حضور دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در استادیوم شهدای شهر قدس برای تماشای ملاقات تیمش برابر پیکان گفت: از او تشکر می کنم و امیدوارم به یاری همه فوتبالی ها تیم ملی خوبی را تشکیل دهیم و امتیازاتی که از رقبا عقب هستیم را جبران کنیم.

وی در مورد شرایط بدنی بازیکنان تیمش افزود: از نظر بدنی تیم ما مشکل نداشت و از پرسپولیس هم بهتر بودیم پرسپولیسی ها در خاتمه بازی روی زمین نشستند اما بازیکنان ما همچنان می جنگیدند. تیم ما در نیمه دوم 28 دقیقه روی دروازه حریف حمله کرد اما در دقیقه 29 این نیمه ما گل خوردیم. آنها از موقعیت هایشان خوب استفاده کردند. تیمی که اینگونه بازی کند و انتهای جدول است از نظر روانی مشکل پیدا می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1094

به "خبرنگاران ویسی: بازیکنان پیکان مشکل روحی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ویسی: بازیکنان پیکان مشکل روحی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید