خبرنگاران پلمب 193 واحد صنفی متخلف در خراسان شمالی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، بجنورد- خبرنگاران- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای فروردین امسال 193 واحد صنفی که از طرح فاصله گذاری اجتماعی تخلف کرده بودند، پلمب و برای 293 واحد صنفی نیز اخطاریه صادر شده است.

خبرنگاران پلمب 193 واحد صنفی متخلف در خراسان شمالی

سرهنگ حسین بدری روز یکشنبه گفت: در اجرای دستورالعمل های صادره و همچنین نظارت بر اماکن عمومی، پلیس امنیت عمومی استان از 3 هزار و 936 واحد صنفی در خراسان شمالی بازدید کرده است.

وی با اشاره به اینکه این بازدیدها به صورت مشترک و مستقل اجرا شده است، گفت: در این رابطه به 2 هزار و 483 واحد صنفی تذکر داده و از 338 واحد صنفی دیگر نیز تعهد اخذ شد.

سرهنگ بدری با بیان اینکه در فرایند این طرح 2 متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پفراینده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، شرح داد: از ابتدای امسال 193 واحد صنفی به علت عدم رعایت دستورالعمل های صادره و ابلاغیه ها پلمب و پفراینده قضایی نیز برای این واحدهای صنفی تشکیل شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه علاوه بر پلمب تعدادی از واحدهای صنفی متخلف، برای 293 واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه صادر شد، گفت: اجرای این گونه طرح ها همچنان به قوت خود باقی است و با هرگونه اقدامی که باعث شود تا سلامت و امنیت و آرامش شهفرایندان و جامعه مختل شود برابر قانون با قدرت برخورد خواهد شد.

طرح فاصله گذاری اجتماعی، مصوبه ملی است که از سوی کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مستقر در وزارت کشور، مدیریت، اجرا و نظارت می شود.

مدت معین شده برای اجرای این طرح هشتم تا بیستم فروردین جاری است که در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمدید خواهد شد.

استان خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد که 44 درصد آنان در نواحی روستایی سکونت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 937

به "خبرنگاران پلمب 193 واحد صنفی متخلف در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلمب 193 واحد صنفی متخلف در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید