خبرنگاران 21 میلیارد تومان برای زیرساخت های شهرستان درمیان هزینه می گردد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، بیرجند - خبرنگاران - فرماندار درمیان گفت: بنیاد علوی در فاز نخست امضای تفاهم نامه استانداری خراسان جنوبی با بنیاد مستضعفان، 21 میلیارد تومان در زمینه ارتقای زیرساخت های این شهرستان هزینه می نماید.

خبرنگاران 21 میلیارد تومان برای زیرساخت های شهرستان درمیان هزینه می گردد

حسینعلی بخشی روز یکشنبه در نشست هماهنگی اجرای پروژه های موضوع تفاهم نامه استانداری خراسان جنوبی و بنیاد علوی اضافه کرد: در حال حاضر این بنیاد در زمینه اجرای پروژه های نیمه تمام ورود پیدا نموده است.

وی بیان نمود: بنیاد علوی در بعضی دیگر از پروژه ها نیز در حال انعقاد قرارداد و مستندسازی با دستگاه های اجرایی است.

فرماندار درمیان گفت: این بنیاد علاوه بر مشارکت در زمینه اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی، اقدامات موثری را در زمینه اجرای پروژه های عام المنفعه و فرهنگی و اجتماعی از جمله تکمیل و احداث مسجد، احداث سرویس بهداشتی، احداث خانه عالم، توزیع البسه و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی هم در دستور کار دارد.

وی تهیه نقشه راه و برنامه ریزی برای نیازهای موجود در شهرستان مرزی درمیان توسط دستگاه های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: ابتدا باید اولویت ها تعیین گردد تا مردم سریع تر از مزایای آن برخوردار شوند.

بخشی گفت: تسریع در اجرای پروژه ها ضمن حفظ استانداردها و کیفیت مورد انتظار برابر زمان بندی تعیین شده برای برخورداری هرچه سریع تر مردم شهرستان لازم است.

وی از دستگاه های اجرایی شهرستان خواست به صورت هماهنگ با شرکت اسکان به عنوان نماینده مستقر در درمیان، فرایند اجرای پروژه ها در قالب تفاهم نامه منعقد شده را پیش ببرند و از فرصت فراهم شده و انجام کارهای فرهنگی در کنار اجرای پروژه های عمرانی استفاده نمایند.

بهمن ماه سال گذشته با سفر پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان به خراسان جنوبی و شهرستان درمیان و امضای تفاهم نامه محرومیت زدایی بین استانداری خراسان جنوبی و بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی به عنوان دستگاه تعیین آبادانی و پیشرفت در شهرستان درمیان انتخاب شد.

این تفاهم نامه در چهار زمینه مشارکت در اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی، اشتغال و کارآفرینی، فرهنگی آموزش و سلامت اجرا می گردد و هدف از اجرای پروژه های مدنظر در تفاهم نامه، محرومیت زدایی از شهرستان درمیان و توسعه این منطقه به منظور تثبیت و ماندگاری جمعیت است.

شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در 105 کیلومتری بیرجند قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1135

به "خبرنگاران 21 میلیارد تومان برای زیرساخت های شهرستان درمیان هزینه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 21 میلیارد تومان برای زیرساخت های شهرستان درمیان هزینه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید