دبیرخانه الکترونیکی توزیع نیروی برق تهران راه&zwnjاندازی شد
به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، تهران(پانا)- تهرانی ها می توانندبا راه اندازی دبیرخانه الکترونیکی شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم، مکاتبه اداری و درخواست های کتبی خود را بدون احتیاج به مراجعه حضوری به اداره برق پایتخت، ثبت و پیگیری نمایند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، مریم نامجو مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم گفت: راه اندازی این دبیرخانه با هدف توسعه خدمات غیرحضوری و در جهت تحقق اهداف دولت الکترونیک و با کوشش کارشناسان و متخصصان این شرکت، اجرایی شده و با استفاده از آن همه شهروندان تهرانی و همچنین دستگاه های اجرایی، قادر هستند بدون احتیاج به مراجعه حضوری به دبیرخانه های شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم، نامه ها و درخواست های خود را به صورت الکترونیکی، ثبت و یا پیگیری نمایند.
نامجو اضافه نمود: تهرانی ها برای ثبت نامه های خود با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.tbtb.ir بخش دبیرخانه الکترونیک، با پیوست کردن متن، درخواست خود و انتخاب عنوان گیرنده نامه، می توانند نامه خود را به واحد مربوطه، ارسال نمایند و پس از تایید نامه، شماره دبیرخانه و تاریخ ثبت نامه مزبور برای آنان به وسیله پیامک، ارسال خواهد شد.
وی شرح داد: شخصیت های حقوقی، دستگاه ها و سازمان ها نیز می توانند به جای استفاده از دورنگار و یا ارسال فیزیکی نامه، مکاتبه اداری خود را بوسیله همین سامانه به شکل الکترونیکی انجام داده و همه کاربران قادرند با درج شماره پیگیری دریافت شده در دبیرخانه الکترونیک، از گردش و آخرین شرایط نامه خود، آگاه شده و پاسخ ارائه شده توسط واحد مربوطه را مشاهده، دریافت و چاپ نمایند.
مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم با اشاره به تاثیر مثبت طرح های گسترده صورت گرفته توسط این شرکت به منظور ارائه خدمات غیرحضوری و اثربخشی این اقدام ها در کاهش مراجعه حضوری شهروندان و مبارزه با انتشار بیماری کرونا در پایتخت، از شهروندان تهرانی درخواست کرد از این پس، مکاتبه اداری خود در حوزه برق را نیز بوسیله دبیرخانه الکترونیک، انجام داده و برای تسهیل کارهای اداری خود و همچنین همراهی با کادر درمان کشور، از مراجعه حضوری به ساختمان های ستادی و مناطق برق خودداری نمایند.
وی تاکید نمود: استفاده از این سامانه، صرفا به منظور دریافت مکاتبه اداری است و ارائه هرگونه خدمات غیرحضوری در زمینه خرید انشعاب و یا خدمات پس از فروش با استفاده از میز خدمت الکترونیک در پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم و یا اپلیکیشن برق من امکان پذیر است.
منبع: خبرگزاری پانا