درخشان: پرسپولیس با روزهای اوجش فاصله دارد، اشتباه بیرانوند کار آماتورهاست

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سرمربی پیشین پرسپولیس می گوید: این تیم با پیروزی در دو بازی آینده قهرمان خواهد شد.

درخشان: پرسپولیس با روزهای اوجش فاصله دارد، اشتباه بیرانوند کار آماتورهاست

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیروزی پرسپولیس برابر پیکان اظهار کرد: درست است که پرسپولیس در این ملاقات سه گل به ثمر رساند و پیروز میدان شد اما من فکر می کنم هنوز با روزهای اوجش فاصله دارد؛ چون به خاطر تعطیلاتی که ایجاد شد بازیکنان هنوز به آمادگی مطلوب خود نرسیده اند. بنابراین با گذشت یکی دو هفته دیگر پرسپولیس می تواند از نظر نوع بازی خیلی بهتر از این عمل کند.

او اضافه کرد: در این ملاقات پیکان هم عملکرد خوبی داشت گرچه آن ها به تجربه بالای پرسپولیس باختند اما روی اشتباه بیرانوند یک پنالتی به دست آوردند که به گل رسیدند. اشتباهی که بیرانوند انجام داد کار آماتورهاست. بازیکنان حرفه ای در این سطح نباید این گونه تیم شان را دچار مشکل نمایند.

سرمربی پیشین پرسپولیس در ادامه درباره عملکرد مهدی عبدی بازیکن جوان این تیم گفت: عبدی بازیکن جوان و آینده داری است اما با یکی دو بازی نمی گردد عملکردش را قضاوت کرد. باید صبر کنیم بازی های دیگر هم بگذرد تا بهتر درباره او صحبت کنیم. آن چیزی که مسلم است این است که ما به آینده این بازیکن امیدوار هستیم.

وی اظهار داشت: با فرایندی که پرسپولیس دارد اگر در دو بازی آینده به فزونی برسد قطعا قهرمان خواهد شد. البته امیدوارم این فرایند خوب ادامه داشته باشد و بعد از قهرمانی هم مدیران باشگاه به دنبال تقویت تیم باشند تا فصل آینده هم تیم خوبی داشته باشیم. پرسپولیس باید در چند پست ترمیم بگردد که امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1098

به "درخشان: پرسپولیس با روزهای اوجش فاصله دارد، اشتباه بیرانوند کار آماتورهاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: پرسپولیس با روزهای اوجش فاصله دارد، اشتباه بیرانوند کار آماتورهاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید