دستگیری عاملان نزاع منجر به قتل در آبادان

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرگزاری خبرنگاران- فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری عاملان نزاع منجر به قتل در آبادان خبرداد.

دستگیری عاملان نزاع منجر به قتل در آبادان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از آبادان ، سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی گزارش فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یکفقره چاقوکشی در یکباب مغازه فلافل فروشی به آدرس بلوار ولایت بلافاصله عوامل کلانتری15احمدآباد به محل مراجعه ، تعیین شد در این نزاع شخصی میانسال که ظاهرا صاحب مغازه بوده ،از ناحیه کمر دچار چاقوخوردگی شده که متاسفانه به دلیل جراحات وارد فوت نمود، 2نفر از عوامل نزاع در صحنه دستگیر و 2نفر دیگر هم از صحنه متواری شدند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس مبارزه با جرائم جنایی پس از تشکیل پرونده مراتب دستگیری متهمان متواری را در دستور کار قرار داده ، و توانستند کمتر از 8 ساعت یعنی بامداد امروز فرد قاتل را که جوانی 18 ساله بوده و از صحنه متواری شده بود را در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و دستگیر نمایند.

سرهنگ زلقی در ادامه با بیان اینکه قاتل دستگیر شده به بزه انتسابی معترف شد توضیح داد: متهمان دستگیر شده در بازپرسی با پلیس دلیل نزاع خود را بحث بر سر موضوعات ورزشی و متعاقبا بالا دریافت تنش بین همدیگر اسم کردند، که پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد. .

ایشان در سرانجام ازجوانان و نوجوانان خواست ؛ هرگز سلاح سرد و گرم حمل ننمایند که هم از نظر قانونی جرم است و هم اینکه فرجام خطرناک و پشیمان نماینده ای در پی خواهد داشت.

خاتمه پیغام

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1710

به "دستگیری عاملان نزاع منجر به قتل در آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عاملان نزاع منجر به قتل در آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید