رضایی: اطری نشان داد با خودباوری نتیجه می گیرد، در بعضی اوزان با ترافیک کشتی گیر مدعی روبرو هستیم

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: در بعضی اوزان با ترافیک کشتی گیر مدعی روبرو هستیم که وزن های 86، 97، حتی 92 و 125 کیلوگرم از آن دسته اوزان هستند که چندین کشتی گیر خوب در اختیار داریم.

رضایی: اطری نشان داد با خودباوری نتیجه می گیرد، در بعضی اوزان با ترافیک کشتی گیر مدعی روبرو هستیم

علیرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در قهرمانی آسیا گفت: این مسابقات محک نسبی برای کشتی ما بود که بچه ها نتیجه بسیار خوبی گرفتند. یک سری از جوانان ما به خوبی محک خوردند. مثلا رضا اطری نشان داد که با خودباوری و اعتماد به نفس می تواند نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: بهنام احسان پور دوباره احیا شده و جوانانی چون بیابانی و امامی جواب کادرفنی را دادند و نخودی هم نشان داد جوان آینده داری است. همه اینها می توانند آینده کشتی ایران را بسازند. تیموری جای سرمایه گذاری بیشتری دارد.

نایب رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به حضور دو کشتی گیر خوب و مدعی در وزن 86 کیلوگرم توضیح داد: ما در بعضی اوزان با ترافیک کشتی گیر مدعی روبرو هستیم که وزن های 86، 97، حتی 92 و 125 کیلوگرم از آن دسته اوزان هستند که چندین کشتی گیر خوب در اختیار داریم. اینکه در هر وزن بیش از دو مدعی آماده داشته باشیم، خیلی خوب است. در 86 کیلوگرم کامران قاسمپور نمایش خوبی در امیدهای دنیا داشت و اینجا هم نشان داد که فراتر از سطح کشتی آسیا است. ان شاءالله که در آینده شاهد رقابت خوبی بین دو کشتی گیر باشیم.

رضایی با تاکید بر اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد، گفت: حتما انتخابی تیم ملی داریم اما در خصوص نحوه و شرایط برگزاری مسابقات تصمیم گیری می گردد و در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید در خصوص برنامه های پیش روی این تیم نیز گفت: مسابقات انتخابی امیدها اواسط تیرماه برگزار می گردد و بعد از آن ما تقاضای حضور در یک تورنمنت بین المللی را داشته ایم که بعد از انتخابی در این مسابقه محک بخوریم و اردوهای مان نیز طبق برنامه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 185

به "رضایی: اطری نشان داد با خودباوری نتیجه می گیرد، در بعضی اوزان با ترافیک کشتی گیر مدعی روبرو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: اطری نشان داد با خودباوری نتیجه می گیرد، در بعضی اوزان با ترافیک کشتی گیر مدعی روبرو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید