سپهر حیدری: کالدرون با تصمیمات عجیب به پرسپولیس صدمه می زند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، پیشکسوت پرسپولیس وضعیت جونیور براندائو خوب نمی داند و وضعیت علیپور را پرفشار خواند.

سپهر حیدری: کالدرون با تصمیمات عجیب به پرسپولیس صدمه می زند

سپهر حیدری، بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگاران درباره دیدار دیروز این تیم مقابل پیکان گفت: تک تک بازیکنان پرسپولیس قابل احترام هستند اما از خط دفاعی گرفته تا خط حمله، این تیم احتیاج به یک بازنگری دارد، آنها نظم و آرامش ندارند. البته که ایراد اصلی به کالدرون وارد است. یا مشکل از بدنسازی تیم است یا در تمرین ها فشار زیادی روی بازیکنان وارد می گردد چرا که هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ نظم تاکتیکی در پرسپولیس احساس ضعف می گردد. او تصمیمات عجیبی می گیرد که به پرسپولیس ضربه می زند. به عنوان مثال چه اصراری است، ترکیبی را که برانکو برای پرسپولیس برگزیده بود و با آن پیروز بود به هم بزند و تفکرات خود را اجرا کند؟ می توانست با همان ترکیب ادامه دهد تا وقتی که بازیکنان هماهنگ شوند و یک مهاجم خوب به تیم اضافه گردد. در کل، پرسپولیس شاداب بازی نمی نماید و حتی 50 درصد فصل قبل هم نشان نمی دهد.

حیدری درباره این که زمانی از جونیور براندائو مهاجم پرسپولیس حمایت نموده است گفت: زمان کافی به این بازیکن داده شد تا خود را نشان دهد اما هیچ عملکرد مثبتی از خود نشان نداده است. برخی از مهاجمان اگر هم گلزنی ننمایند برای دیگران موقعیت سازی می نماید ولی جونیور هیچ کدام از این کارها را انجام نمی دهد. او هیچ کار مثبتی انجام نمی دهد و مهاجم خطرناکی نیست. مردم از این بازیکن راضی نیستند. امیدوارم کالدرون زودتر برای این بازیکن تصمیم بگیرد.

او اضافه کرد: در حال حاضر نگرانی هایی وجود دارد که علیپور گلزنی نمی نماید. علیپور در حال حاضر بیشتر موقعیت سازی می نماید تا گلزنی چرا که مکمل ندارد تا برای او ایجاد موقعیت کند. اگر ترابی و نعمتی کنار علیپور بازی نمایند شرایط خیلی بهتر خواهد شد. این دو بازیکن قبلا تجربه این کار را داشته اند.

این پیشکسوت پرسپولیس علت ورود سید جلال حسینی به زمین در دقایق خاتمهی را چنین دانست: شاید کالدرون خواستار ترمیم خط دفاعی بود و برای پوشش عمق دفاع، حسینی را آورد اما این رفتار خوبی نیست که با کاپیتان پرسپولیس پیش گرفته اند. حق او این نیست چرا که از هر لحاظ آماده است. حسینی اگر یک ماه هم تمرین نکند آماده بازی است و همواره بدنش را آماده نگه می دارد. سید جلال می تواند به خط دفاع پرسپولیس آرامش و نظم بدهد. سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده بهترین زوج دفاعی را تشکیل می دهند.

حیدری در خاتمه از طرفداران پرسپولیس خواست این تیم را حمایت نمایند و مثل همواره پشت آن باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 495

به "سپهر حیدری: کالدرون با تصمیمات عجیب به پرسپولیس صدمه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپهر حیدری: کالدرون با تصمیمات عجیب به پرسپولیس صدمه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید