شبه نظامیان وابسته به ترکیه به مواضع نیروهای قسد حمله کردند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، وبگاه خبری گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه گزارش کرد که شبه نظامیان وابسته به ترکیه به مواضع شبه نظامیان کُرد قسد حمله کردند.

شبه نظامیان وابسته به ترکیه به مواضع نیروهای قسد حمله کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از وبگاه خبری گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه، شبه نظامیان وابسته به ترکیه امروز (چهارشنبه)، به مواضع شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه قسد در تل تمر از توابع استان الحسکه سوریه (شمال شرق) حمله کردند.

دیده بان حقوق بشر سوریه گزارش کرد که شبه نظامیان وابسته به ترکیه به مواضع قسد را در دو منطقه ام الکیف و تل طویله در شمال غرب سوریه حمله کردند و این اقدام با حملات توپخانه ای شدیدی همراه شده است.

به نوشته دیده بان، همزمان با این درگیری ، بالگردهایی ناشناس که احتمال می رود آمریکایی باشند در محل حضور داشتند.

در همین ارتباط، محورها و روستاهای الصیاده، ام عدسه، العریمه و العوسجلی در شمال غرب شهر منبج (شمال سوریه) شاهد حملات توپخانه ای شبه نظامیان وابسته به ترکیه بودند. در مقابل، ارتش سوریه نیز محل حضور شبه نظامیان وابسته به ترکیه در روستاهای یادشده را هدف حمله قرار داد.

شهر منبج در شمال استان حلب و در نزدیکی مرزک ترکیه واقع شده است. ساکنین این شهر را کردها و عرب ها تشکیل می دهند. این شهر در مرداد سال 95 به دست یگان های مدافع خلق (YPG) از اشغال داعش خارج شد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 794

به "شبه نظامیان وابسته به ترکیه به مواضع نیروهای قسد حمله کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبه نظامیان وابسته به ترکیه به مواضع نیروهای قسد حمله کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید