شرایط استقلال از فولاد خیلی بهتر است، اتفاق بین مدیران شایسته نبود

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، عباس محمدرضایی در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد ملاقات روز آدینه استقلال برابر فولاد خوزستان از هفته دوم لیگ برتر گفت: فولاد همواره به خاطر ساختار خوبی که داشته فرایند ثابتی را تجربه نموده است. حواشی، کمتر وارد این تیم شده و توانسته شاکله خود را از فصل گذشته حفظ کند ضمن اینکه از سمت مدیریت هم همواره آرامش به تیم تزریق شده است.

شرایط استقلال از فولاد خیلی بهتر است، اتفاق بین مدیران شایسته نبود

وی اضافه کرد: درست برعکس فولاد، استقلال شرایط خوبی نداشته، همواره یک مصاحبه یا صحبت های بعضی از مدیران سابق، تیم را وارد حاشیه نموده؛ صحبت هایی که بین سعادتمند و خلیل زاده رد و بدل شد به تیم لطمه زد و فکری باید باهوش باشد تا این اتفاقات، تیمش را دچار حاشیه نکند.

محمدرضایی در خصوص پیش بینی نتیجه این ملاقات هم گفت: ملاقات استقلال و فولاد همواره جذاب و پرگل بوده است. از نظر نفرات بخواهیم حساب کنیم آبی پوشان شرایط بهتری دارند و با آمدن ملی پوشان به خصوص مهدی قائدی که یکی از آماده های فوتبال ایران است خیال فکری آسوده تر شده است. شاید تنها مسئله ای که وجود دارد بحث مسائل اقتصادی است که متاسفانه این مشکل در فولاد وجود ندارد اما همواره استقلال دچار این معضل بوده است ولی در مجموع اعتقاد دارم استقلال شرایط بهتری نسبت به فولاد دارد و باید منتظر یک بازی جذاب از این دو تیم باشیم.

وی در خصوص اتفاقاتی که در آموزشگاه باشگاه استقلال اتفاق افتاده و یک پیشکسوت استقلالی از کار برکنار شده است، گفت: در خصوص مددی باید صحبت کنم. قصد بی احترامی به او ندارم. حتی سابقه کار با او هم داشته ام اما به نظرم او مدیریت یک مجموعه داخلی را هم نمی تواند انجام دهد چه برسد به اینکه بخواهد مدیرعامل باشگاه استقلال باشد. مدیریت او را مثبت نمی بینم. امیدوارم هر چه زودتر مدیران عظیم به استقلال بیایند تا شاهد موفقیت های بیشتری از این تیم باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1330

به "شرایط استقلال از فولاد خیلی بهتر است، اتفاق بین مدیران شایسته نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط استقلال از فولاد خیلی بهتر است، اتفاق بین مدیران شایسته نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید