علوی: راستی آزمایی تست ها توهین به وزارت بهداشت است، فولاد و مردم خوزستان خط قرمز ما هستند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: راستی آزمایی توهین به وزارت بهداشت محسوب می گردد و اتهام بزرگی به جامعه پزشکی کشور و ستاد مبارزه با کرونا است.

علوی: راستی آزمایی تست ها توهین به وزارت بهداشت است، فولاد و مردم خوزستان خط قرمز ما هستند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، سید محمد علوی در مورد اظهار نظر برخی از مسئولان تیم ها درباره مهندسی گفت: واقعا نمی دانم این چه صحبت هایی است که می نمایند، دارند مستقیما به ما اتهام دروغگویی می زنند، این توهین بزرگی به فولاد و مردم خوزستان است که خط قرمز ماست.

وی اضافه نمود: به فکر سلامت جامعه هستیم که این موضوع را عنوان کردیم، مگر ما دوست داریم بازیکنان خودمان یا دیگران آلوده شوند؟ کسانی این صحبت ها را می نمایند جواب وجدانشان را چه می دهند؟ حرف ما یکی بوده چه موقعی که سوم و یا ششم هستیم. مسئله ما رتبه نیست، سلامت جامعه مهم است.

علوی اظهار داشت: برخی با یکی یا دو برد که به دست آورده اند، حرف هایی می زنند که آدم خجالتش می آید آن را بشنود و یا در رسانه ها بخواند. بهتر است در صحبت های خود تجدید نظر نمایند و بدانند که ما در مراجع قانونی به تهمت ها رسیدگی می کنیم چرا که این گونه صحبت ها به نوعی تشویش اذهان عمومی است.

سرپرست تیم فولادخوزستان درباره آخرین شرایط تیم و تست های کرونا گفت: تمام اعضایی که تست شان مثبت شد، صبح امروز در آزمایشگاه معین شده از سوی سازمان لیگ دوباره تست دادند، ما چیزی برای پنهان کاری نداریم و در کمال صداقت انجام می دهیم اما این کار نوعی توهین به آزمایشگاه های قبلی است که از وزارت بهداشت مجوز داشتند. این راستی آزمایی توهین به وزارت بهداشت محسوب می گردد و اتهام بزرگی به جامعه پزشکی کشور و ستاد مبارزه با کرونا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1107

به "علوی: راستی آزمایی تست ها توهین به وزارت بهداشت است، فولاد و مردم خوزستان خط قرمز ما هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوی: راستی آزمایی تست ها توهین به وزارت بهداشت است، فولاد و مردم خوزستان خط قرمز ما هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید