عملیات جدید تبادل اسرا میان انصارالله و دولت مستعفی یمن در مأرب

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، جنبش انصارالله یمن گفت در یک عملیات جدید تبادل اسرا با نیروهای دولت مستعفی این کشور در مأرب 16 تن از اعضای این جنبش آزاد شدند.

عملیات جدید تبادل اسرا میان انصارالله و دولت مستعفی یمن در مأرب

به گزارش خبرنگاران، به نقل ازا خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، مراد قاسم علی ابو حسین، معاون رئیس کمیته امور اسرا در جنبش انصارالله یمن توییت کرد: انصارالله تعدادی اسرای خود را در یک عملیات تبادل با میانجیگران بومی در جبهه مأرب (واقع در شمال شرق یمن) آزاد کرد.

ابو حسین در توییت خود به تعداد اسرای دولت مسستعفی یمن که انصارالله در این تبادل آزاد کرد، اشاره ای نکرد.

این سومین عملیات تبادل اسرا از ابتدای ماه جاری میلادی است. انصارالله دوشنبه گذشته نیز گفت در عملیات تبادل اسرا در مأرب 17 تن از اسرایش آزاد شدند، همچنین ابتدای ماه جاری میلادی نیز این جنبش از آزادی 11 تن دیگر از نیروهای خود که در جبهه های ساحل غربی و الجوف، هم مرز با عربستان به اسارت درآمده بودند، خبر داده بود.

قراردادهای تبادل اسرا با میانجی های محلی در سایه فراخوان های متقابل انصارالله و دولت مستعفی یمن برای انجام یک تبادل کامل انجام می شوند.

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی انصارالله پنجم آوریل گذشته دولت مستعفی را به اجرای یک عملیات تبادل اسرای جامع به مناسبت ماه رمضان دعوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1657

به "عملیات جدید تبادل اسرا میان انصارالله و دولت مستعفی یمن در مأرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات جدید تبادل اسرا میان انصارالله و دولت مستعفی یمن در مأرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید