فراموشی برخورد با بازیکن خاطی استقلال در هیاهوی ماجرای استراماچونی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، با وجود گذشت چند روز از ماجرای درگیری در رختکن تیم فوتبال استقلال، هنوز خبری از برخورد با بازیکن خاطی آبی پوشان نشده است.

فراموشی برخورد با بازیکن خاطی استقلال در هیاهوی ماجرای استراماچونی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در شرایطی که باشگاه استقلال و مدیران آن چند هفته ای است درگیر پروژه بازگشت آندره آ استراماچونی به ایران هستند، برخی از مسائل درون تیم استقلال به فراموشی سپرده شده است. ماجرا به 9 روز پیش برمی گردد جایی که بعد از شکست آبی پوشان مقابل ماشین سازی، رختکن این تیم شاهد درگیری دو بازیکن با مربیان و سرپرست تیم بود.

هروویه میلیچ مدافع کروات به دلیل تعویض خود با صالح مصطفوی درگیر شد که بهزاد غلامپور وارد عمل شد و به این بازیکن تشر زد. فرشید اسماعیلی بازیکن مصدوم استقلال که در رختکن حضور داشت، به نبود استراماچونی اعتراض می کرد که ستار همدانی سرپرست تیم از او خواست آرامشش را حفظ کند. هافبک استقلال اما از جملاتی استفاده کرد و با واکنش همدانی روبه رو شد. پس از این اتفاق، میلیچ و اسماعیلی در اختیار باشگاه قرار گرفتند.

میلیچ که در اروپا بازی کرده با این موضوع حرفه ای برخورد کرد و متوجه شد که باید معذرت خواهی کند. به همین دلیل او با حضور در تمرین از همه اعضای تیم عذرخواهی کرد. اسماعیلی اما در کلینیک حضور داشت و نمی توانست در تمرین حضور پیدا کند اما حداقل می توانست عذرخواهی کند. پس از این ماجرا، مدیران استقلال به دلیل دغدغه برای بازگشت استراماچونی، ماجرای درگیری در رختکن را فراموش کرده و با عوامل آن برخورد نکردند. آن هم با بازیکنی که جایگاه خود و عوامل تیم را فراموش و از ادبیاتی استفاده کرد که برخلاف دستمزد حرفه ای که می گیرد، حرفه ای نبود.

اسماعیلی حداقل باید رفتار میلیچ را سرلوحه کارش قرار می داد و به عنوان بازیکن حرفه ای متوجه رفتار اشتباهش شد و عذرخواهی کرد، اما او نه تنها عذرخواهی نکرده، بلکه در صفحه شخصی اش افرادی که خبر درگیری او را منتشر کرده اند، را تهدید به شکایت کرد! باشگاه استقلال برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی باید فکری به حال شرایط درون تیم کند تا دوباره شاهد اتفاقات رختکن آبی پوشان پس از بازی با ماشین سازی نباشد؛ ضمن اینکه بازیکن هم بداند که جایگاهش کجاست و چه رفتاری باید داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 671

به "فراموشی برخورد با بازیکن خاطی استقلال در هیاهوی ماجرای استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراموشی برخورد با بازیکن خاطی استقلال در هیاهوی ماجرای استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید