لاوروف: دلار ابزار فشار آمریکا گردیده است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، وزیر امور خارجه روسیه می گوید واشنگتن از دلار به عنوان ابزاری برای تحت فشار قرار دادن کشورها استفاده می نماید.

لاوروف: دلار ابزار فشار آمریکا گردیده است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در اظهاراتی اظهار داشت: مقابله و تنش ها در روابط میان روسیه و آمریکا در حال افزایش است.

وی ادامه داد: آمریکا به دنبال نزدیک کردن ناتو به مرزهای کشورمان است. این کار را نه تنها با به عضویت در آوردن اعضای جدید از همسایگان روسیه انجام می دهد بلکه تجهیزات نظامی را در نزدیکی مرزهایمان مستقر می نماید.

لاوروف درباره تحت فشار قرار دریافت کشورها از طریق دلار توسط آمریکا گفت: واشنگتن از دلار به عنوان ابزاری برای اعمال فشار استفاده می نماید. واضح ترین مثال درباره اینکه آمریکا می خواهد کشورها از قوانینیش اطاعت نمایند، دلار است. سیستم ارز بین المللی.

او اضافه نمود: آمریکا از دلار به عنوان ابزاری استفاده می نماید که هر زمان احتیاج باشد برای مجازات دیگران از آن استفاده کند. آنها بلافاصله خدمات بانکی براساس سیستم دلار را علیه آن کشور بلکه علیه دیگران که با آن کشور رابطه دارند، انجام می دهد، متوقف می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 33

به "لاوروف: دلار ابزار فشار آمریکا گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: دلار ابزار فشار آمریکا گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید