لزوم تعیین سهم بانک های قم در پرداخت تسهیلات

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، استاندار قم با اشاره به لزوم تعیین سهم بانک ها در پرداخت تسهیلات برای پروژه های گردشگری گفت: به موازات مشارکت، بانک ها حمایت استان را خواهند داشت اما در صورت عدم مشارکت در برنامه های استان در آینده حمایتی از آن ها نخواهیم داشت.

لزوم تعیین سهم بانک های قم در پرداخت تسهیلات

به گزارش خبرنگاران از قم، سید مهدی صادقی عصر امروز در سیزدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم که در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار گشت، با اشاره به اینکه قم در زمینه سرمایه گذاری، بسترسازی و فرهنگ سازی رشد کندی دارد گفت: در این زمینه حرکتی که سبب جذب سرمایه گذاری برای طرح ها و پروژه ها می شود نداریم.

استاندار قم با بیان اینکه سرمایه گذاری با وجود مصوبات در قم اعلام آمادگی کرده بود اما از انجام پروژه منصرف شد افزود: باید بدانیم هر امکانی که در جهت ایجاد سرمایه گذاری برای توسعه است نمی توان به راحتی جذب کرد از همین رو برای جذب سرمایه گذاران تلاش شود.

صادقی با اشاره به لزوم تعیین سهم بانک ها در پرداخت تسهیلات برای پروژه های گردشگری گفت: به موازات مشارکت، بانک ها حمایت استان را خواهند داشت اما در صورت عدم مشارکت در برنامه های استان در آینده حمایتی از آن ها نخواهیم داشت.

استاندار قم با بیان اینکه واحدهایی که غیر از مسائل مالی موانع دیگری پیش رو دارند نیز باید موردتوجه باشند گفت: کمیته ای درزمینه بهره گیری از فاینانس در حوزه های مختلف ایجاد شود

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 792

به "لزوم تعیین سهم بانک های قم در پرداخت تسهیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تعیین سهم بانک های قم در پرداخت تسهیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید