لیگ قهرمانان اروپا؛ دوران غیبت رئال مادرید به خاتمه رسید

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، تهران (پانا) - تیم های رئال مادرید و منچستر سیتی به راحتی راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

لیگ قهرمانان اروپا؛ دوران غیبت رئال مادرید به خاتمه رسید

با ما سفر کنید و با تور لحظه آخری اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

سومین شب از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 2 بازی در شهرهای مادرید و بوداپست پیگیری شد.

رئال مادرید در جدال با آتالانتا کار سختی نداشت و با پیروزی 3 بر یک زمین را ترک کرد تا پس از 2 سال بتواند به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

برای رئال مادرید در این مسابقه بنزما (34)، راموس (60 پنالتی) و آسنسیو (84) گلزنی کردند و موریل (83) گلزن آتالانتا در این بازی بود.

بازی رفت دو تیم با برد یک بر صفر رئال مادرید تمام شده بود، با این نتیجه رئال مادرید در مجموع دو بازی به رجحان 4 بر یک رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

منچستر سیتی هم مقابل تیم بحران زده بورسیا مونشن گلادباخ به پیروزی 2 بر صفر رسید؛ نتیجه ای که هفتمین باخت متوالی گلادباخ را رقم زد و این تیم را بیشتر وارد بحران کرد.

برای منچستر سیتی در این مسابقه دی بروینه (12) و کوندوغان (18) گلزنی کردند.

بازی رفت دو تیم با برد 2 بر صفر منچستر سیتی به سرانجام رسیده بود، بدین ترتیب و با نتیجه ثبت شده در ملاقات امشب، این تیم منچستر سیتی بود که توانست با پیروزی 4 بر صفر در مجموع دو بازی راهی مرحله بعد گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1533

به "لیگ قهرمانان اروپا؛ دوران غیبت رئال مادرید به خاتمه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا؛ دوران غیبت رئال مادرید به خاتمه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید