ماجرای کادوی جنجالی یک استقلالی به مهدی رحمتی قبل از بازی با شهرخودرو!

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال که همراه این تیم به مشهد رفته بود، قبل از بازی استقلال و شهر خودرو به دیدار مهدی رحمتی رفت. حالا فیلم و عکس هایی از حضور عبدیان در اتوبوس شهر خودرو منتشر شده، فیلم و عکس هایی که نشان می دهد عضو هیات مدیره استقلال از اتوبوس حامل مربیان و بازیکنان شهر خودرو پیاده می شود و مهدی رحمتی هم یک جعبه کادوی آبی رنگ به دست دارد.

ماجرای کادوی جنجالی یک استقلالی به مهدی رحمتی قبل از بازی با شهرخودرو!

شایعه شد این کادوی عبدیان به رحمتی می تواند شائبه برانگیز باشد و به همین بهانه با عضو هیات مدیره استقلال هم کلام شدیم.

آنچه در ادامه می خوانید ماحصل گفتگوی ما با مهدی عبدیان است.

حتما خودتان فیلم و عکس های حضور شما در اتوبوس شهر خودرو را دیده اید، تصاویری که سر و صدای زیادی به پا کرد...

چه سر و صدایی؟ اصلا چرا باید این موضوع سر و صدا به دنبال داشته باشد؟ عکس ها را دیدم، فیلم را هم دیدم، ولی متوجه نکته غیر عادی در آن نشدم.

به هرحال این که عضو هیات مدیره یک باشگاه با اتوبوس تیم حریف به ورزشگاه بیاید، متعارف نیست...

سفر ما به مشهد بسیار فشرده بود، بحث رعایت پروتکل های بهداشتی هم بود که خیلی نمی شد آزادانه به هتل رفت و آمد کرد. توفیق زیارت هم داشتیم و اصلا هدف اول مان از سفر به مشهد همین زیارت بود و تنها جایی که می شد رحمتی را ببینم این بود که سوار اتوبوس آن ها شوم. من با مهدی رحمتی دوست هستم و ایشان را خیلی هم دوست دارم. همان طور که علیرضا منصوریان را دوست دارم و با ایشان در ارتباطم.

ظاهرا یک کادو هم به ایشان دادید؟

بله، از وقتی رحمتی سرمربی شهر خودرو شد، دیگر ایشان را ندیده بودم. کادو را به مناسبت این انتخاب و ارتقا به ایشان دادم و برایش آرزوی موفقیت کردم. عادت دارم وقتی دوستان عزیزم، حکمی می گیرند یا موفقیتی به دست می آورند، به آن ها کادو می دهم. اشکالی دارد؟

اشکالی که ندارد، ولی چون قبل از بازی با شهر خودرو بوده بعضی ها شایعه هایی درست کرده اند...

ببخشید، ولی من اگر می خواستم کار پنهانی انجام بدهم که داخل اتوبوس تیم نمی رفتم. دیگر انقدر عقلم می رسد که وقتی جلوی ورزشگاه سوار اتوبوس یک تیم می شوم یا از اتوبوس یک تیم پیاده می شوم عکس می را عکاس ها ثبت می کنند. ولی دلیل شایعه و شائبه را واقعا نمی فهمم. مگر شهر خودرو جلوی ما بد بازی کرد؟ دو بار به تیر دروازه ما زدند. از نگاه بسیاری از کارشناسان رشید مظاهری بهترین بازیکن استقلال در این بازی بود. رشید دو بار دروازه ما را نجات داد. وقتی تیمی دروازه بانش بهترین بازیکن می شود یعنی تیم حریف فشار آورده و خوب بازی کرده. شهر خودرو جلوی ما ده نفره شد، اما عالی بازی کرد. آن ها 11 نفره جلوی پرسپولیس 3 صفر باختند، چرا آن جا شائبه پیش نیامد؟ حالا کاری نداریم که در همان بازی بازیکن پرسپولیس باید نیمه اول اخراج می شد. تیم رحمتی جلوی ما ده نفره یک فوتبال خوب را به نمایش گذاشت و من بعد از بازی هم به مهدی پیام دادم و به او بابت این بازی خوب تبریک گفتم. به تیم خودمان هم بابت پیروزی مقابل شهر خودرو تبریک گفتم. ما تیم قدرتمندی را بردیم که جا دارد از کادرفنی و بازیکنان استقلال تشکر کنم، چون واقعا بازی دشواری بود و تمام تیم ها در مشهد مقابل شهر خودرو کار دشواری خواهند داشت.

ولی با این همه عده ای می گویند این که سوار اتوبوس تیم حریف شدید و به سرمربی حریف کادو دادید، شائبه برانگیز بود.

معلوم است که نبود. این حریف که شما از آن حرف می زنید، سرمربی اش رفیق من است. یک جوری می گویید حریف که انگار ما از قبل اصلا یکدیگر را نمی شناختیم. مهدی رحمتی رفیق من است، او کاپیتان استقلال بوده و یکی از اسطوره های این باشگاه است، من هم هیچ کار بدی انجام ندادم. اگر بحث پرواز و بازگشت به تهران بعد از بازی نبود، بعد از خاتمه بازی با مهدی قرار می گذاشتم، اما چون باید بلافاصله برمی گشتیم، برنامه مان فشرده بود، قبل از بازی او را دیدم. ضمناً ما با بقیه رقبا هم فقط داخل زمین رقیب هستیم و رقابت مان هم در همان زمان بازی خلاصه می شود. دعوا که نداریم، این یک رقابت کاملا ورزشی است.

منبع:طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1392

به "ماجرای کادوی جنجالی یک استقلالی به مهدی رحمتی قبل از بازی با شهرخودرو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای کادوی جنجالی یک استقلالی به مهدی رحمتی قبل از بازی با شهرخودرو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید