محمد نادری با رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس موافق نیست، رسول پناه و پیشکسوتان پرسپولیس به مجلس می فرایند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرگزاری خبرنگاران- محمد نادری هنوز موافقت خود را با پیشنهاد اقتصادی باشگاه پرسپولیس اعلام نکرده است.

محمد نادری با رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس موافق نیست، رسول پناه و پیشکسوتان پرسپولیس به مجلس می فرایند

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس همچنان در انتظار پاسخ نهایی محمد نادری برای تمدید قرار است. در جلساتی که طی دو شب اخیر بین محمد نادری و مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار گردیده و حمید مطهری هم در این جلسات حاضر بوده، باشگاه به نادری پیشنهاد داده با توجه به این که قرارداد او با این باشگاه به خاتمه رسیده، طبق عرف باشگاه 10 درصد به مبلغ قرارداد او گردد.

پیشنهادی که گویا به مذاق این مدافع جوان خوش نیامده و او انتظار بیشتری دارد. نادری در این جلسات که آخرین آن ها شب قبل برگزار گردید، به مسئولان پرسپولیس گفته فردا نظر نهایی خود را اعلام خواهد نمود. حال باید دید محمد نادری در نهایت چه پاسخی به پیشنهاد اقتصادی باشگاه پرسپولیس خواهد داد.

مهدی رسول پناه قرار است به همراه تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس فردا راهی مجلس شورای اسلامی شوند. مهدی رسول پناه به همراه تعدادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس قرار است فردا راهی مجلس شورای اسلامی شده تا جلسه ای با کمیته ورزش و جوانان مجلس برگزار نمایند. علی پروین، حسین کلانی، محمد پنجعلی، حمید استیلی و تعدادی دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس قرار است به همراه رسول پناه در مجلس حاضر شده تا نمایندگان مجلس و اعضای کمیته ورزش و جوانان مجلس را از مسائل متعدد پرسپولیس در ماه های اخیر با خبر نمایند. لازم به ذکر است حدود دو هفته قبل، پیشکسوتان استقلال با توجه به تجمع طرفداران این تیم مقابل مجلس، به این نهاد دعوت شده بودند.

شجاع خلیل زاده احتمالا طی چند ساعت آینده قرارداد جدیدی با پرسپولیس امضا خواهد نمود. به نظر می رسد توافقات لازم بین باشگاه پرسپولیس و شجاع خلیل زاده اجرا شده است. خبرهای دریافتی حاکی از آن است که رسول پناه توانسته با بالا بردن رقم قرارداد این بازیکن و در اولویت قرار دادن پرداخت بخشی از آپشن ها، تا حد زیادی نظر این مدافع مازنی را جلب کند.

مدیر برنامه های شجاع خلیل زاده که اتفاقا مدیر برنامه یحیی گل محمدی هم هست و کارهای فسخ قرارداد شجاع را انجام داد، طی روزهای اخیر مذاکراتی را با رغبتی انجام داده و به توافق نیز رسیده است. از این رو شنیده می گردد قرار است او به همراه شجاع طی چند ساعت آینده به محل باشگاه پرسپولیس بروند تا مدافع سرخ ها قرارداد جدیدی را با این تیم امضا کند. حال باید دید شجاع امروز به باشگاه می رود یا قرار او با مدیران پرسپولیس به روزهای آینده موکول خواهد شد. هنوز رقم قرارداد شجاع معین نیست اما به نظر می رسد او بر سر مبلغ به مراتب بالاتری نسبت به رقم قرارداد قبلی اش با باشگاه به توافق رسیده است.

در شرایطی که گفته می گردد شجاع خلیل زاده در آستانه جدایی از تیم پرسپولیس و پیوستن به یک باشگاه قطری قرار گرفته است، به نظر می رسد رسول پناه توانسته تا حد زیادی نظر این مدافع را برای بازگشت به پرسپولیس جلب کند. خلیل زاده که همیشه طی چند فصل اخیر تاکید داشت رقم قراردادش با سرخ پوشان کم است، در ابتدای این فصل با توجه به بندی که در قراردادش داشت، خواستار افزایش مبلغ قرارداد و تمدید چند ساله بود که این پیشنهاد با مخالفت رسول پناه روبرو شد چرا که خلیل زاده همچنان دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت و رسول پناه مطرح نمود با توجه به این که شجاع هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد، از نظر قانونی قادر نیست مبلغ اضافه تری به او پرداخت کرد و این کار مستلزم نامه نگاری های زیاد با سازمان لیگ و جلب موافقت آن هاست.

این موضوع باعث شد خلیل زاده به رغم این که 95 درصد حق و حوقوق خود را دریافت نموده بود، به خاطر عدم دریافت مبلغ آپشن هایش به صورت یک طرفه با پرسپولیس فسخ کند تا هم مدیران باشگاه احساس خطر نمایند و هم بهانه ای برای باقی ماندن دو سال دیگر از قراداد او و کسب رضایت از سازمان لیگ نداشته باشند. حال با توجه به اتفاقات چند روز اخیر و فشار زیاد طرفداران بر مدیریت باشگاه، به نظر می رسد رسول پناه توانسته با بالا بردن رقم قرارداد این بازیکن و در اولویت قرار دادن پرداخت بخشی از آپشن ها، تا حد زیادی نظر این مدافع مازنی را جلب کند. حال باید دید شجاع خلیل زاده چه زمانی برای ثبت قراردادی جدید راهی باشگاه پرسپولیس می گردد. بیانیه جدید باشگاه پرسپولیس در خصوص شجاع خلیل زاده، به نظر می آید مدیران به دنبال جلب نظر شجاع و از بین بردن سوتفاهم های اخیر هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1259

به "محمد نادری با رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس موافق نیست، رسول پناه و پیشکسوتان پرسپولیس به مجلس می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد نادری با رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس موافق نیست، رسول پناه و پیشکسوتان پرسپولیس به مجلس می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید