مقاله: تعبیر خواب موی سفید و سفید شدن مو چیست؟ کسب اعتبار؟

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خالد بن علی بن محد العنبری گفته است اگر کسی خواب ببیند موی سر مرده ای از خویشان خودش سفید شده است، به این نشانه است که غم و رنج وارد زندگی اش شود و در مرحله ای از زندگی اش آبروریزی شود. همچنین احتمال دارد یک یا چند عیب و اشکال از این فرد در حضور دیگران ظاهر شود.

مقاله: تعبیر خواب موی سفید و سفید شدن مو چیست؟ کسب اعتبار؟

با این حال اگر با توجه به مطالب ذکر شده در این مطلب پیروز به تعبیر موی سفید و سفید شدن مو در خوابتان نشده اید، خواب خود را در پایین همین صفحه با کارشناسان ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت جوابگوی شما باشند.

دکتر مدنی نیز سفیدی موهای جوان مرده در خواب را نشانه های خوبی از وصلت، دریافت خبر خوش از معشوق، رسیدن به مراد دل، رفع شدن ایرادات، بهانه ها در زمینه عشق و ازدواج می داند.

اگر شما تمام موهای خود را سفید دیدید باید انتظار منزلت اجتماعی، احترام و اعتبار را در آینده نزدیک داشته باشید. برخی نیز بر این باورند که دیدن مو در خواب به معنی آمادگی شخص مورد نظر در برابر مسائل و سختی ها می باشد و سفید بودن موها نشانگر این است که شما راه حل مسائل را نیز خواهید یافت. بنابراین می توان گفت که دیدن موی سفید در خواب نشان از این است که شما مسائلی را در پیش خواهد داشت و راه حل های مناسب برای حل این مشکل را نیز خواهد یافت. نظر برخی دیگر از معبران در مورد تعبیر خواب سفید شدن موهای سر نشان از افزایش تجربه و شعور آدمی است. بنابراین کسی که در خواب ببیند قسمتی یا تمام موهای سرش سفید شده است به اندازه موهای سفید شده سرش تجربه و اطلاعات جدید به دست خواهد آورد، البته شعورش نیز افزایش خواهد یافت.

منبع مقاله: تعبیر خواب موی سفید و سفید شدن مو چیست؟ کسب اعتبار؟

انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1833

به "مقاله: تعبیر خواب موی سفید و سفید شدن مو چیست؟ کسب اعتبار؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تعبیر خواب موی سفید و سفید شدن مو چیست؟ کسب اعتبار؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید