مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی امشب، 8 اردیبهشت خاتمه می یابد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، مهلت ثبت نام در چهل و هفتمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی امشب، 8 اردیبهشت ماه 99 انتها می یابد.

مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی امشب، 8 اردیبهشت خاتمه می یابد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مهلت ثبت نام در چهل و هفتمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 99 امشب 8 اردیبهشت ماه 99 خاتمه می یابد. داوطلبان می توانند بر اساس ضوابط حداکثر تا 100 رشته - محل حداکثر در 10 رشته تخصصی مجاز، بر اساس جداول مربوطه را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انتخاب نمایند.

مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی چنانچه هر یک از داوطلبین چهل وهفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در یکی از رشته های تخصصی پذیرفته شوند، ولی ثبت نام ننمایند و یا پس از ثبت نام به هر نحو انصراف دهند مجاز به شرکت در آزمون دوره بعد نخواهند بود.

تمامی متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی، اعم از مشمولین آیین نامه اجرایی تسهیل ادامه تحصیل استعداد های درخشان، نخبگان، مشمولین قانون تسهیل ازدواج جوانان، رتبه های برتر و … قبل از اتمام دوره آموزشی پزشکی عمومی، فقط یک بار می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

داوطلبانی که دارای یکی از سهمیه های موثر در آزمون دستیاری پزشکی هستند نیز باید به این نکته توجه داشته باشند که بعد از به اتمام رسیدن مهلت ثبت نام، هیچگونه تغییر و ویرایش در سهمیه امکان پذیر نخواهد بود.

طبق آخرین تغییرات در تقویم آموزشی پزشکی، آزمون چهل و هفتمین دوره پذیرش دستیار تخصصی که مقرر بود در روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه سال 99 برگزار گردد به روز پنج شنبه پنجم تیرماه 99 موکول شده است.

گفتنی است، ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی صرفا به صورت اینترنتی و به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir انجام می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1004

به "مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی امشب، 8 اردیبهشت خاتمه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی امشب، 8 اردیبهشت خاتمه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید