نباید سرمربی تیم ملی را تنها بگذاریم، استقلال به اوج برمی گردد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، علی جانملکی در گفت و گو با خبرنگاران، و در خصوص دیدار تیم ملی ایران برابر هنگ کنگ گفت: امیدوارم بتوانیم این دیدار را با موفقیت به پایان برسانیم. تیم ملی کشورمان بازی های تدارکاتی زیادی نداشته اما این دیدارها می تواند یک محک خوب برای فوتبال ایران باشد.

نباید سرمربی تیم ملی را تنها بگذاریم، استقلال به اوج برمی گردد

وی تاکید کرد: ویلموتس به تازگی به ایران آمده، هنوز به طور کامل با فوتبال ایران آشنا نیست بنابراین نباید او را تنها بگذاریم تا بتواند تیم ملی را به پیروزیت رسانده تا افتخاری دیگر برای کشورمان به دست بیاید.

مدافع پیشین سایپا ملی در مورد دیدار استقلال برابر نفت مسجدسلیمان از هفته سوم لیگ برتر گفت: آبی پوشان باید با تمام توان به میدان بروند، آنها در دو دیدار گذشته تنها یک امتیاز کسب کردند و این برای تیمی مثل استقلال خوب نیست البته تیم نفت هم چون در شهر خود بازی می کند مطمئنا به دنبال دریافت امتیاز از استقلال است و می خواهند با حمایت هواداران شان استقلال را دست خالی به تهران بازگردانند.

وی در مورد عملکرد استراماچونی در استقلال گفت: من از نزدیک کار او را ندیدم البته می گویند سرمربی بسیار حساسی است که از بازیکنانش می خواهد با قدرت تمرین کنند، در دیدار برابر فولاد هم استقلال عملکرد خوبی داشت اما آنها باید ضعف خود که گل خوردن در ثانیه های پایانی است برطرف کنند تا بتوانند با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان خود را آماده دیدار سنتی برابر حریف همیشگی شان یعنی پرسپولیس کنند.

جانملکی در پاسخ به این پرسش که آیا استراماچونی می تواند با استقلال پیروز باشد گفت: مطمئنا اگر مدیریت و تماشاگران از این سرمربی ایتالیایی حمایت کنند او این پتانسیل را دارد که استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند به شرطی که این حمایت تداوم داشته باشد و مقطعی نباشد.

وی در مورد دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت از هفته سوم لیگ نوزدهم هم گفت: قرمزپوشان همانند آبی پوشان تهرانی یک بازی را از دست دادند و آنها هم شرایط ایده آلی ندارند اما چون بازی در تهران برگزار می شود مطمئنا هواداران شان به ورزشگاه خواهند آمد تا بتوانند با پیروزی برابر صنعت نفت فاصله خود را با تیم های بالانشین جدول کم کنند.

مدافع پیشین سایپا در مورد عملکرد تیم های سپاهان، تراکتور و پدیده هم گفت: این سه تیم نشان دادند هر سه به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستند، سپاهان با قلعه نویی، تراکتور با دنیزلی و پدیده با گل محمدی شروع خوبی در لیگ داشتند و اگر این روند تداوم داشته باشد کار استقلال و پرسپولیس سخت تر از گذشته خواهد بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم امسال شاهد یک لیگ جذاب، پویا و دارای پدیده باشیم و بتوانیم بازیکنانی را در پایان فصل ببینیم که فوتبال ملی ما به دنبال آنهاست و سال هاست که ستاره ای در فوتبال ایران وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 360

به "نباید سرمربی تیم ملی را تنها بگذاریم، استقلال به اوج برمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید سرمربی تیم ملی را تنها بگذاریم، استقلال به اوج برمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید