نماینده همدان: آب سد تالوار آلوده است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اول استان آب است و ما نباید سکوت کنیم و مجمع نمایندگان استان باید به طور جد در این مسأله وارد گردد.

نماینده همدان: آب سد تالوار آلوده است

به گزارش خبرنگاران، امیرخجسته پنجشنبه 24 مرداد در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان، اظهار کرد: از سد تالوار نتیجه خوبی به همدان نرسیده است و ابرچالشی برای همدان محسوب می گردد.

وی اضافه نمود: 34 میلیون مترمکعب آب در سد اکباتان داریم و مابقی از چاه های استان تأمین می گردد که نشان می دهد وضعیت آب در همدان بسیار آشفته است.

نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آب شرب همدان را به بازی گرفته ایم چرا که طبق مطالعات آب سد تالوار آلوده است و وزرا نیز اعتباری برای این مسأله قرار نداده اند که از حق همدان نمی گذریم.

وی مطرح نمود: با شرایط مالی موجود و کاهش نقدینگی اوراق را به پروژه های با درصد پیشرفت بالا اختصاص دهیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان نیز درپاسخ به سخنان نماینده همدان، اعلام کرد: ما در بدترین شرایط نگذاشتیم آب قطع گردد و بهترین کمیت و کیفیت آب را در سطح کشور داریم که این اصطلاح آشفته بودن آب را قبول ندارم.

منصور ستوده تأکید کرد: اگر آشفتگی در مسأله آب در سطح استان به وجود بیاید مسئولیت خود را کنار می گذارم.

وی در پاسخ به نماینده که چرا اعتبارات به أب همدان نمی دهید؟ گفت: پول با برنامه ریزی و توسط برنامه و بودجه به استان ها ابلاغ می گردد و ربطی به وزارت نیرو ندارد و زحمات این وزارت را نباید نادیده گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 262

به "نماینده همدان: آب سد تالوار آلوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده همدان: آب سد تالوار آلوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید