واعظی در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: ملاقات های دوجانبه از اهداف رئیس جمهور به سوچی، واکنش به خبر انتصاب صفدر حسینی به معاونت ریاست جمهوری

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور در ملاقات های دو جانبه در سفر سوچی درباره روابط مالی صحبت خواهد نمود.

واعظی در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: ملاقات های دوجانبه از اهداف رئیس جمهور به سوچی، واکنش به خبر انتصاب صفدر حسینی به معاونت ریاست جمهوری

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت و گو با ؛ درباره خبر منتشر شده مبنی بر اینکه ممکن است صفدر حسینی به عنوان معاون رئیس جمهور انتخاب گردد، گفت: من اولین باری است که از شما این موضوع را می شنوم.

واعظی درباره مذاکرات در سفر رئیس جمهور به سوچی گفت: رئیس جمهور در ملاقات دو جانبه با آقای پوتین و اردوغان روابط مالی ما مورد بحث قرار می گیرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه اضافه نمود: همچنین رئیس جمهور درباره روابط منطقه، مسائل بین المللی بحث خواهد نمود. در اجلاس سه جانبه هم موضوعات خاص خود، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 150

به "واعظی در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: ملاقات های دوجانبه از اهداف رئیس جمهور به سوچی، واکنش به خبر انتصاب صفدر حسینی به معاونت ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واعظی در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: ملاقات های دوجانبه از اهداف رئیس جمهور به سوچی، واکنش به خبر انتصاب صفدر حسینی به معاونت ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید