واکنش ترامپ به تمسخرش از سوی نخست وزیر کانادا: ترودو آدمی دوروست

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، دونالد ترامپ در واکنش به انتشار ویدئویی از به تسمخر گرفتنش از سوی نخست وزیر کانادا، جاستین ترودو نخست وزیر کاناد را آدمی دورو توصیف کرد.

واکنش ترامپ به تمسخرش از سوی نخست وزیر کانادا: ترودو آدمی دوروست

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز، ترامپ امروز (چهارشنبه) در پاسخ به سوالی درباره ویدئوی تمسخر او از سوی نخست وزیر کانادا، ترودو را فردی دورو توصیف کرد اما پس از یک مکث نسبتا طولانی گفت: می دانم که او آدم خوبی است.

ترامپ در ادامه اضافه کرد: حقیقت اینکه من او را دورو نامیدم اینست که او 2 درصد (اختصاص 2 درصد از فراوری ناخالص داخلی کانادا به بودجه نظامی) را نمی پردازد و می بینم که او خیلی از این موضوع مسرور نیست...او 2 درصد را نمی پردازد و او باید آن را بپردازد. آنها پول دارند.

لازم به ذکر است ویدئویی از گفتگوی خصوصی رهبران کانادا، بریتانیا و فرانسه در حاشیه نشست سران ناتو در لندن منتشر شده که در آن جاستین ترودو، بوریس جانسون و امانوئل ماکرون بدون اشاره به نام ترامپ او را مورد تمسخر قرار داده و ترودو با اشاره به کنفرانس خبری طولانی مدت ماکرون در دیدار با ترامپ می گوید: او دیر نموده بود چون یک کنفرانس خبری 40 دقیقه ای داشت. شما فقط باید قیافه تیمش را می دیدید که فکشان آمده بود پایین.

گفتگوی تمسخر آمیز رهبران کانادا، فرانسه و بریتانیا درباره ترامپ

پس از این اظهارات تروردو، رهبران 3 کشور با هم می خندند.

دیدار دیروز ترامپ و ترودو/عکس: سی ان ان

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 492

به "واکنش ترامپ به تمسخرش از سوی نخست وزیر کانادا: ترودو آدمی دوروست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ترامپ به تمسخرش از سوی نخست وزیر کانادا: ترودو آدمی دوروست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید