واکنش سخنگوی وزارت بهداشت به درمان کرونا با ادرار شتر

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، کیانوش جهانپور در نشست خبری ویدیو کنفرانس که از وزارت بهداشت برگزار گردید، در پاسخ به سوالی درباره ویدیوی منتشر شده در زمینه خوردن ادرار شتر برای درمان کرونا اعلام کرد: این که هر فردی برود ادرار شتر را مصرف کند که وزارت بهداشت ناظر بر حریم خصوصی افراد نیست. در این زمینه نه کارویژه ای داریم و نه اطلاعاتی. شتری هم که در آن کلیپ وجود دارد، عربی نیست و نژادی از کشور های سردسیر است. احتمالا خواص آن با هم متفاوت است!

واکنش سخنگوی وزارت بهداشت به درمان کرونا با ادرار شتر

وی ادامه داد: روزی در هند گفته می گردد که از ادرار گاو استفاده گردد و ممکن است روزی کسی در جایی از جهان رفتار دیگری داشته باشد. این افراد ممکن است مسائل شخصیتی و اجتماعی داشته باشند.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت اظهار کرد: علم طب، تجربی است و تک تک گزاره های آن قابل اصلاح و ویرایش است. گزاره های طبی در طول تاریخ تجربه شده و اگر سودمند نباشد کنار می رود. ولی وقتی گزاره ها توسط بعضی افراد به منابع مقدس منسوب می گردد، دیگر قابل تست نیست و بر مبنای مغالطه اتفاق می افتد. باز هم از این رشته کار ها ادامه پیدا می نماید و شاید این موارد برای انبساط خاطر افراد باشد و بیش از آن قابل ارزش نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1012

به "واکنش سخنگوی وزارت بهداشت به درمان کرونا با ادرار شتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سخنگوی وزارت بهداشت به درمان کرونا با ادرار شتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید