وزیر صنعت، معدن و تجارت : ارتقای مناسبات تجاری با کشور های همسایه اولویت سال 98 ، ایران و ترکمنستان باید از مزیت های ویژه هم برای توسعه بهره ببرند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رحمانی گفت: تقویت روابط مالی و افزایش صادرات به کشور های همسایه در اولویت برنامه های سال 98 قرار گرفته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت : ارتقای مناسبات تجاری با کشور های همسایه اولویت سال 98 ، ایران و ترکمنستان باید از مزیت های ویژه هم برای توسعه بهره ببرند

به گزارش به نقل از شاتا، وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با سید محمد احمدی سفیر ایران در ترکمنستان با بیان اینکه ترکمنستان مالی رو به رشد با منابع سرشار نفت و گاز و پنبه دارد اضافه نمود: به وسیله سرمایه گذاری های مشترک و تقویت روابط مالی و فنی و مهندسی، مناسبات تجاری بین دو کشورباید ارتقا یابد.

وی به حجم 1.7 میلیارد دلاری مبادلات تجاری 2 کشور اشاره و توضیح داد: با توجه مشترکات دینی، فرهنگی و جغرافیایی ایران و ترکمنستان این میزان می تواند ارتقا یابد و ما برای تسهیل روابط آمادگی کامل داریم.

رحمانی معرفی توانمندی های تولیدی و شناساندن ظرفیت های صنعتی کشور را خواهان شد و گفت: امیدواریم به زودی شاهد افزایش حجم مبادلات تجاری، صنعتی و خدماتی بین دو کشور باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 205

به "وزیر صنعت، معدن و تجارت : ارتقای مناسبات تجاری با کشور های همسایه اولویت سال 98 ، ایران و ترکمنستان باید از مزیت های ویژه هم برای توسعه بهره ببرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر صنعت، معدن و تجارت : ارتقای مناسبات تجاری با کشور های همسایه اولویت سال 98 ، ایران و ترکمنستان باید از مزیت های ویژه هم برای توسعه بهره ببرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید