ویروس کرونا جان 259 چینی را گرفت

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، جدیدترین آمار نشان می دهد ویروس مرگبار کرونا جان 259 چینی را گرفته است.

ویروس کرونا جان 259 چینی را گرفت

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس آخرین گزارش ها به جز 259 مورد فوت که همگی در چین جان خود را از دست داده اند، بیش از 11 هزار نفر در سراسر دنیا به این ویروس آلوده شده اند.

وزارت بهداشت بریتانیا روز آدینه تأیید کرد دو نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند، این در حالی است که ایتالیا هم ثبت دو نمونه از ویروس کرونا را در این کشور تأیید نموده است.

دولت ایتالیا روز آدینه خاطرنشان کرد برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و مبارزه با این بیماری، در شهر رم، پایتخت، شرایط اضطراری برقرار شده است.

یاری اتحادیه اروپا برای تحقیقات درباره ویروس کرونا

به گزارش یورونیوز، کمیسیون اروپا روز آدینه خاطرنشان کرد که در نظر دارد 10 میلیون یورو یاری اقتصادی به پیشبرد تحقیقات جاری در مورد ماهیت ویروس کرونا و نحوه مهار و درمان بیماری ناشی از آن اختصاص دهد.

برای بیماری ناشی از ویروس کرونا که منشأ اولیه آن شهر ووهان در چین بود هنوز هیچ روش و درمان ویژه ای یافت نشده است.

نهاد اجرایی اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای در این خصوص توضیح داد: بروکسل برای پروژه های تحقیقاتی جهت بالابردن درک و اطلاعات ما از گسترش نوع جدید ویروس کرونا، دستیابی به شیوه های مؤثرتر مراقبت بالینی از بیماران آلوده به ویروس و بهبود اقدامات پیشگیرانه از سوی دستگاه متولی بهداشت عمومی فراخوانی فوری داده است.

در این بیانیه به نقل از استلا کریاکیدز، کمیسر بهداشت اتحادیه اروپا آمده است: قرار است پاسخی چندوجهی و بین دولتی در مورد ویروس کرونا دریافت کنیم و تحقیقات در این زمینه یک رکن اساسی به حساب می آید. ما باید برای جهت دادن به اقدامات پیشگیرانه و اطمینان از اتخاذ بهترین تصمیم ها برای محافظت از شهروندان خود اطلاعات بیشتری از ماهیت این ویروس به دست بیاوریم.

افراد و گروه های علاقه مند به انجام تحقیقات در این خصوص تا دوازدهم فوریه فرصت دارند تا به فراخوان کمیسیون اروپا پاسخ دهند.

به جز چین، حدود صد نفر نیز در بیست کشور دنیا از جمله مناطقی در اروپا و آمریکای شاقتصادی به این ویروس متبلا شده اند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 642

به "ویروس کرونا جان 259 چینی را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا جان 259 چینی را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید