پالایش نفت هند به بالاترین رقم در 6 ماه اخیر رسید

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مقدار نفت خام فرآوری شده در پالایشگاه های نفت خام هند به بالاترین سطح در شش ماه اخیر رسید.

پالایش نفت هند به بالاترین رقم در 6 ماه اخیر رسید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، نفت خام فرآوری شده توسط پالایشگران هندی در ماه سپتامبر به بالاترین سطح در شش ماه گذشته رسید، این مسئله نشانه دیگری است که تقاضای سوخت تضعیف شده به دلیل کاهش فعالیت های مالی و حمل و نقل در پی همه گیری ویروس کرونا، در حال بهبود است.

مقدار نفت خام فرآوری شده در سپتامبر نسبت به ماه پیش از آن 13.4 درصد افزایش یافت و مجموع آن به 4 میلیون و 330 هزار بشکه در روز (17 میلیون و 770 هزار تن) رسید.

این مقدار بالاترین رقم از زمان شروع محدودیت های اعمال شده برای مهار ویروس کرونا در هند یعنی ماه مارس بود. پالایشگاه ها در آن موقع 5 میلیون و 100 هزار بشکه در روز نفت خام پالایش می کردند.

داده ها پیش از این نشان داده بودند که در ماه گذشته تقاضای سوخت نیز برای نخستین بار از ماه ژوئن افزایش یافته است.

داده های اولیه نشان داد که فروش گازوئیل در ماه اکتبر نخستین بار از ماه مارس تا به امروز افزایش یافته و این نشان دهنده افزایش فعالیت های صنعتی در آستانه جشنواره های مهم هند است.

داده ها نشان می دهد که مقدار بهره گیری پالایشگاه های هند از ظرفیت فراوری خود در ماه سپتامبر حدود 86.22 درصد بوده است، در حالی که این رقم در ماه اوت 76.10 درصد بود.

مقدار پالایش نفت خام هند در ماه سپتامبر بالاترین رقم از ماه مارس تا کنون بود.

گزارش ماهانه هند نشان داد که فراوری نفت خام هند نسبت به پارسال 6 درصد کاهش یافته و به 2 میلیون و 490 هزار تن (608 هزار بشکه در روز) رسیده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1235

به "پالایش نفت هند به بالاترین رقم در 6 ماه اخیر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالایش نفت هند به بالاترین رقم در 6 ماه اخیر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید