پیغام شریعتمداری به چهارمین جشنواره ورزشی کارگران ؛ ورزش، اهرمی موثر در افزایش بهره وری سازمانی است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی به چهارمین جشنواره ورزشی ،تفریحی، خانوادگی کارگران کشور که به صورت مجازی برگزار می گردد، ورزش را اهرمی موثر در افزایش بهره وری سازمانی و یکی از روش های مطرح در توسعه فعالیت های جوامع دانست.

پیغام شریعتمداری به چهارمین جشنواره ورزشی کارگران ؛ ورزش، اهرمی موثر در افزایش بهره وری سازمانی است

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، محمد شریعتمداری در پیغام خود با ابراز تاسف از اینکه شیوع ویروس کرونا اثرات منفی بر جوامع به ویژه جامعه کارگری داشته و سبب بروز آسیب های متعددی همچون کم تحرکی و ... شده است گفت: بسیار خرسندم که با تدبیر معاونت فرهنگی اجتماعی و مشارکت گروه های کارگری و کارفرمایی در سال های گذشته، شاهد برگزاری جشنواره های تفریحی، ورزشی و خانوادگی کارگران بوده ایم.

در بخش دیگری از این پیغام آمده است: در شرایط کنونی نیز در راستای صیانت از سلامت و نشاط اجتماعی نیروی کار، چهارمین جشنواره تفریحی، ورزشی، خانوادگی کارگران با بهره گیری از فضای مجازی برگزار می گردد که شایسته است از عوامل و دست اندرکاران این رویداد ارزشمند، تشکر و قدردانی کنم.

شریعتمداری در سرانجام پیغام خود ابراز امیدواری نموده است؛ با از بین رفتن این بیماری بار دیگر این جشنواره در فضای حقیقی برگزار گردد و مفتخر به حضور در این مراسم باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1269

به "پیغام شریعتمداری به چهارمین جشنواره ورزشی کارگران ؛ ورزش، اهرمی موثر در افزایش بهره وری سازمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام شریعتمداری به چهارمین جشنواره ورزشی کارگران ؛ ورزش، اهرمی موثر در افزایش بهره وری سازمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید