پیشنهاد 90 میلیاردتومانی تیم شهرستانی به یحیی گل محمدی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب 66 امتیاز به عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور رسید تا پر افتخارترین تیم در تاریخ برگزاری این رقابت ها لقب بگیرد.

پیشنهاد 90 میلیاردتومانی تیم شهرستانی به یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی نیز برای سومین بار به عنوان سرمربی توانست با پرسپولیس به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند تا به یکی از مهم ترین خواسته هایش برسد.

گل محمدی تنها یک روز پس از قهرمانی با پرسپولیس پیشنهاد مالی قابل توجه یک باشگاه صنعتی را دریافت نموده است. او که یک فصل دیگر از قراردادش با پرسپولیس به جای مانده است پیشنهاد قرارداد دو ساله ای را بالغ بر 90 میلیارد تومان دریافت نموده است که در صورت پذیرش آن رکوردی تاریخی در جابجایی سرمربی لحاظ خواهد شد.

گل محمدی در حالی پیشنهاد حضور روی نیمکت این تیم شهرستانی را دریافت نموده است که همچنان تمرکز خود را روی بازی های فصل جاری جام حذفی قرار داده است. سرمربی سرخپوشان مرکز ضمن تشکر از این پیشنهاد اعلام نموده است تا انتها بازی های جام حذفی هیچ موضوع دیگری را دنبال نخواهد کرد تا با آرامش برای ملاقات پنجشنبه هفته جاری مقابل طرفدار در نیمه نهایی آماده گردد.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر تمرینات خود را برای این ملاقات ادامه می دهد. سرخپوشان مرکز ساعت 18:30 چهارشنبه هفته جاری میهمان طرفدار در نیمه نهایی جام حذفی خواهند بود.

منبع: فرارو
انتشار: 30 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2246

به "پیشنهاد 90 میلیاردتومانی تیم شهرستانی به یحیی گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 90 میلیاردتومانی تیم شهرستانی به یحیی گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید